زوم گیم: از نقش آفرینی جذاب Swordingo تا کاشی‌های شگفت‌انگیز Amazing Brick

پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
اگر فرصت مطالعه همه مطالب بخش معرفی بازی موبایل در زومجی را نداشته‌اید و جزو آن دسته کاربرانی هستید که به بازی‌های موبایل اهمیت می‌دهید.
تبلیغات

Amazing Brick

شاید گرافیک و جلوه‌های بصری که به واقعیت نزدیک هستند، مارا به خود جذب می‌کند، اما بعضی بازی‌ها هم وجود دارند که در عین سادگی ظاهری، گیم‌پلی بسیار درگیرکننده‌ای دارند. Amazing Break از آن دست بازی‌ها است که می‌تواند تمرکزتان را به چالش بکشد. یک کاشی سیاه‌رنگ، چند خط و کاشی‌های رنگی که مانع راه شما هستند، تمام اجزای این بازی را تشکیل می‌دهند، اما مطمئن باشید که بازی به شدت درگیرتان می‌کند.

Swordingo

اگر فکر می‌کنید تلفن‌های هوشمند و صفحه کوچک آن‌ها فقط به درد انجام بازی‌های تفننی می‌خورند یا بزرگ بودن یک بازی را در ظاهر و تعداد افکت‌های به کار رفته در آن می‌بینید، پس وقت آن است که با Swordigo آشنا شوید. Swordigo دقیقا همان چیزی که مرز بین بازی‌های نامدار و بازی‌های کوچک موبایل را کم رنگ می‌کند؛ تلفیقی زیبا از نقش‌آفرینی و پلتفرمر در جنگلی که نیروهای تاریکی آن را فرا گرفته‌اند.

Drag Racing

Drag Racing اصلا شبیه به سایر بازی‌های رانندگی نیست و همین نکته است که آن را از سایر بازی‌های هم سبک خود متمایز کرده است. Drag نام نوعی از مسابقه است که در یک مسیر مستقیم انجام می‌شود و تنها چیزی که در آن مهم است زمان‌بندی صحیح و استفاده به جا در عوض کردن دنده است که باعث می‌شود بازیکن از تمام توان موتور استفاده کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیشترین سرعت اتومبیل برسد. Drag Racing هم همانطور که از نامش پیدا است بر پایه این نوع مسابقه ساخته و طراحی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات