تصاویری از ابزار‌های مرتبط با سلامت اچ‌تی‌سی منتشر شد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌های سازنده‌ی تلفن‌های‌هوشمند است که بسیاری را با محصولاتی چون وان M8 به‌علت بهره‌گیری از مشخصات فنی بالا در کنار زیبایی استفاده از فلز تحت تاثیر قرار داده است، با این حال علی‌رغم بهبود اندک وضعیت مالی این کمپانی، شاهد تداوم مسائل هستیم. به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی برای بهبود شرایط خود در فکر ورود به حوزه‌های دیگری چون لوازم پزشکی است، چراکه تصاویر منتسب به لوازم پزشکی این کمپانی منتشر شده است.
تبلیغات

شنیده‌ها حکایت از این دارد که اچ‌تی‌سی در پی عرضه‌ی نسخه‌ای از وان M8 به‌همراه دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی است که M8 Eye نام خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که آیا این تلفن‌هوشمند از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا پیکسل بهره می‌برد یا خیر، اما مساله‌ای که روشن است بکارگیری دو دوربین همچون وان ام8 در این نسخه است که براساس آن دو دوربین در پشت گوشی قرار می‌گیرد که یکی برای سنجش عمق استفاده خواهد شد. مطمئناً عرضه‌ی چنین تلفن‌هوشمند منجر به بالا رفتن فروش اچ‌تی‌سی وان M8 خواهد بود و کاربرانی که به‌دلیل دوربین سراغ این تلفن‌هوشمند نرفته‌اند نیز به سوی آن جذب خواهند شد.

HTCInt 1

اما همانطور که گفتیم این همه‌ی ماجرا نیست و اچ‌تی‌سی درصدد ورد به بازار‌های دیگری نیز هست که باید به حوزه‌ی لوازم پزشکی اشاره کرد. شش تصویر فاش شده توسط upleaks@ نشان از چهار ابزار پزشکی دارد که به برند اچ‌تی‌سی مزین شده است. این ابزار‌های پزشکی شامل تجزیه‌کننده خون، تجزیه‌کننده‌ی اوره، گوش‌بین و همچنین ابزاری به‌منظور سنجش داده‌های موجود در بازدم است. این ابزار‌ها با واژه‌ی Trocorder نام‌گذاری شده‌اند که مطمئناً برای افرادی که با داستان‌های استارترک آشنا باشند، بسیار ملموس است.

HTCInt 4

در سری فیلم‌های استارترک از Tricorder برای سنجش وضعیت سلامتی استفاده می‌شد که به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی با توسل به این نام درصدد جذب کاربران به سمت این ابزار‌ها است که قابلیت اتصال به تلفن‌های‌هوشمند اچ‌تی‌سی را نیز دارند.

HTCInt 2

شاید انتشار چنین تصاویری از محصولاتی که منتسب به اچ‌تی‌سی است کمی دور از ذهن باشد و کسی انتظار عرضه‌ی جنین محصولاتی را از اچ‌تی‌سی نداشته باشد. هنوز نمی‌توان در مورد احتمال عرضه‌ی چنین ابزار‌هایی از جانب اچ‌تی‌سی به قطعیت سخن گفت و باید به انتظار مراسم این کمپانی باشیم که در تاریخ ۱۶ مهرماه سال جاری برگزار شده و اچ‌تی‌سی طی آن به معرفی محصولات خود خواهد پرداخت.

HTCInt 3
HTCInt 5

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات