ساعت هوشمند اندروید Wear خود را شبیه به Apple Watch کنید

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
ساعت اندرویدی دارید و قصد دارید رابط کاربری آن را شبیه به اپل واچ کنید؟
تبلیغات

ساعت اپل به نظر می‌رسد آینده نرم‌افزاری بسیار خوبی را پیش رو داشته باشد. شاید هم‌اکنون دوست داشته‌باشید رابط کاربری خاصی که بر روی این ساعت وجود دارد را در ساعت هوشمند اندروید Wear خود داشته باشید. امروز روش انجام این کار را به شما خواهیم گفت. در ادامه با زومیت بمانید.

با این روش خواهید توانست ساعت هوشمند اندروید پوشیدنی خود را شبیه اپل واچ کوپرتینویی‌ها کنید. تعدادی از افراد که در UhrArt کار می‌کنند چند واچ‌فیس جدید را منتشر کرده‌اند که در بین آن‌ها شما می‌توانید دستگاه مجهز به اندروید Wear خود را به ظاهر زیبا و پر طرفدار اپل واچ شبیه کنید. همان پس زمینه مشکی با آیکون‌های ریز و همه چیز‌های دیگر. این امکان تنها برای توسعه دهندگان نیست و حتی شما می‌توانید واچ‌فیس مخصوص خود را بسازید.

به لطف  UhrArt WearFaces  این قابلیت در دسترس قرار گرفته و می‌توانید به کمک آن ظاهر رابط ساعت هوشمند خود را شخصی سازی یا مدیریت کنید. حتی نسخه‌های متفاوت آن برای ساعت‌های هوشمند اندروید Wear گرد و مربعی وجود دارد و همچنین نسخه‌های ذخیره کننده انرژی از هر دو آن‌ها موجود است.

اگر یک ساعت هوشمند اندرویدی دارید می‌توانید مستقیما از سایت توسعه دهنده، این ویژگی را دانلود کنید. همچنین از طریق دانلود اپلیکیشن WearFaces نیز می‌توان این به ظاهر اپل واچ بر روی ساعت‌های هوشمند اندرویدی دست پیدا کرد. برای آشنایی بیشتر با نحوه تنظیم این قابلیت، توصیه می‌کنم ویدیو زیر را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات