بازی Football Manager مربیان فوتبال را در یافتن استعداد‌های جدید یاری می‌دهد

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی‌های بازی‌سازی چون EA Sports و Sports Interactive در کنار ساخت انواع بازی‌ها، شبیه‌ساز‌هایی را نیز عرضه می‌کنند. از جمله‌ی چنین بازی‌هایی می‌توان به FIFA Manager از EA و Football Manager از Sports Interactive اشاره کرد. سال 2008 باشگاه اورتون اعلام کرد که از بازی Football Manager به منظور شناسایی بازیکنان جوان استفاده می‌کند، حال این موضوع برای تمامی باشگاه‌ها تعمیم یافته است.
تبلیغات

همانطور که گفتیم باشگاه اورتون در سال 2008 میلادی اعلام کرد که از پایگاه داده‌ی بازیکنان موجود در بازی Football Manager به منظور شناسایی استعداد‌های جوان ناشناخته استفاده خواهد کرد. اما هم‌اکنون تمامی مربیان باشگاه‌های لیگ قادر خواهند بود تا به این اطلاعات دسترسی داشته باشند، چراکه کمپانی Prozone با امضای قراردادی با Sports Interactive اطلاعات مربوط به 80,000 بازیکن جوان را وارد پلتفرم استعدادیابی خود کرده است.

این بدین معنا است که سام‌آلردایس، رونالد کومان، لوئیس‌فان‌خال و آقای خاص همگی قادر خواهند بود تا استعداد‌های جدیدی را با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده توسط توسعه‌دهندگان بازی به دنیای فوتبال معرفی نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات