ممکن است دوربین 8K فول‌فریم بدون آینه سونی در سال 2016 معرفی شود

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
نبرد برای افزایش رزولوشن در دوربین‌های دیجیتال در حال ورود به فاز جدیدی است و شنیده‌ها حکایت از این دارد که سونی در حال توسعه‌ی دوربین بدون آینه با رزولوشن 8K است.
تبلیغات

Sonyalpharumors با انتشار گزارشی که به نقل از دو منبع معتبر منتشر شده، از تولید و عرضه‌ی دوربین دیجیتال بدون آینه با رزولوشن 8K توسط سونی خبر داده است.

اطلاعات منتشر شده حکایت از این دارد که این دوربین با طراحی مشابه دوربین Sony A99 و با بهره‌گیری از لنزی بدون آینه روانه‌ی بازار خواهد شد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که سونی پیش‌نمونه‌ی تولید شده از این محصول را به برخی از مشتریان خود نشان داده است. این کمپانی ژاپنی در نظر دارد تا دوربین دیجیتال خود را در آستانه‌ی برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو به بازار عرضه کند. سونی مشتریان خود را دعوت به استفاده از محصول جدید کرده، چراکه به‌نظر سونی مشتریان این کمپانی می‌توانند در ۱۸ تا ۲۴ ماه آتی کار با تمام قابلیت‌های این دوربین را فراگرفته و به‌راحتی از آن استفاده کنند.

علاوه بر امکان ساخت انواع ویدئو‌ها، دوربین فول‌فریم بدون آیینه‌ی سونی که از رزولوشن 8K بهره می‌برد، قابلیت‌های عکس‌برداری فوق‌العاده‌ای را نیز به‌همراه دارد. کاربران قادر خواهند بود تا از میان فریم‌های ویدئوی 4K تصاویری را انتخاب کنند. همچنین ضبط ویدئو با رزولوشن 8K نیز امکان ثبت تصاویر ۳۳ مگاپیکسلی را در اختیار کابران قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات