لایترو با ارائه بسته بروزرسانی برای دوربین میدان نوری خود علاوه بر فعال نمودن وای-فای، کنترل از طریق آیفون را نیز میسر کرد

شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
دوربین‌ میدان نوری لایترو تجربه‌ای جدید در دنیای عکاسی را به علاقه‌مندان این حرفه هدیه می‌کند. با استفاده از این دوربین‌ می‌توانید پس از گرفتن هر عکس بنا به سلیقه خود فوکوس یا عمق تصویر با استفاده از نرم افزار مخصوص را تغییر دهید. این موضوع برای بسیاری از عکاسان حرفه‌ای و آماتور بسیار جالب خواهد بود. حال این شرکت نوپا با عرضه یک بسته بروز رسانی جدید، امکانات بیشتری را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

درست است که دوربین لایترو امکانات بسیاری را دراختیار کاربر قرار می‌دهد، اما این محصول نیز همانند تمامی محصولات موجود در بازار عاری از مشکل نیست. برای مثال صفحه‌نمایش آن بسیار کوچک است و کاربر عملا فضای کار مناسبی دراختیار ندارد. تا پیش از این برای آنکه تصاویر گرفته شده توسط این دوربین را ویرایش کنید یا عمق تصویر را تغییر دهید، باید روی صفحه‌نمایش کوچک این دوربین این کار را انجام می‌دادید یا با استفاده از کابل مخصوص، عکس‌های موجود در حافظه دوربین را به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود منتقل می‌کردید که این کار برای بسیاری از کاربران سخت و زمان بر بود.

حال لایترو با ارائه یک بسته به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید این امکان را به کاربران می‌دهد تا بلافاصله عکس‌های خود را با استفاده از ماژول وای-فای موجود در دوربین به نرم افزار مخصوص آن که برای iOS طراحی شده بفرستند و ازطریق آیفون به ویرایش عکس‌ها بپردازند. با انجام این عمل کاربران دیگر با مشکل کوچکی صفحه‌نمایش این دوربین‌ و زمان‌بر بودن پروسه انتقال تصاویر از دوربین به کامپیوتر مواجه نخواهند شد؛ زیرا پس از این، بعد از انجام عکاسی، عکس‌ها به صورت خودکار به آیفون کاربر منتقل می‌شوند که انتقال هر عکس تقریباً چیزی در حدود 5 یا 6 ثانیه زمان خواهد برد و از آن به بعد کاربر می‌تواند با استفاده از نرم افزار مخصوص لایترو به ویرایش عکس‌ها بپردازد یا عمق تصاویر را به صورت دستی تغییر دهد.

لایترو هنوز هیچ اپلیکیشن مخصوصی برای سیستم‌عامل اندروید معرفی نکرده است، اما به نظر می‌رسد که این شرکت در حال ساخت اپلیکیشن مخصوص این سیستم عامل نیز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات