رییس جمهور منتخب جناب آقای دکتر روحانی امید جوانان ایرانی به تدبیر شماست‎

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
۲۴ خرداد مصادف بود با تاریخ سازی دوباره ما ایرانیان. پهنه وسیع و دوست داشتنی ایران در شور و شوق شگفت‌انگیز مردمش برای خلق حماسه عظیم به خود افتخار کرد. ما جوانان غیور ایران زمین در کنار بزرگانمان از هر دین و مذهب، از هر طایفه و قشری به پای صندوق‌های رای رفتیم و به ایرانمان، به خاک وطنمان به ارزش‌ها و باورهایمان رأی دادیم. ما قبل از آنکه بخواهیم به جهانیان اثبات کنیم ابتدا به خومان ثابت کردیم که برای ساختن دوباره ایران، برای دمیدن روح اعتدال و اخلاق در کالبد نیمه‌جان به‌جا مانده از فرهنگ پیشینیانمان دست همدلی و وحدت به سوی هم دراز کردیم. خوشا به حال ما که با هم و در کنار هم ۷۰ میلیون ایرانی شده‌ایم.
تبلیغات

خوانندگان دوست داشتنی و باوفای زومیت، ضمن احترام فراوان به تمامی کاندیداهای محترم و ضمن ارج نهادن به شجاعت، فداکاری و وظیفه‌شناسی آن‌ها در بیان حقایق جامعه و مشکلات جوانان، انتخاب جناب آقای دکتر روحانی، مردی از جنس تدبیر و امید را به شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

ما در زومیت نیز همانند شما با سلایق متفاوت در انتخابات حضور پیدا کردیم و این اختلاف سلیقه را در کنار قانون‌گرایی و قانون مداری به فال نیک می‌گیریم. همگی چشم به آینده‌ای روشن دوخته‌ایم تا دوباره ایرانی آباد از مشرق‌زمین سربرآورد و جهان را وامدار فرهنگ، علم و اخلاق خود کند. ما همه با امید به سوی صندوق‌های رأی روانه شدیم و آماده‌ایم تا آنچه را که باید بنا کنیم، آنچه را که باید از نو بسازیم و آنچه را که باید فدا کنیم، انجام دهیم.

خوشبختانه در این انتخابات، همه نامزدها با برنامه‌های متنوع و با درنظرگرفتن دغدغه جوانان وارد صحنه شدند. مردانی که همگی از مراتب بالای علمی و اخلاقی سود می‌بردند. و چه زیبا که در بین آن‌ها یکی از نوابغ علمی ایران، دکتر عارف عزیز، از نوابغ مخابرات ایران و صاحب سبک در علم تئوری اطلاعات و کدینگ، تحصیل کرده دانشگاه استنفورد امریکا، مرام اخلاقی را به حد کمال رساند. رفتار دکتر عارف نمونه‌ای بود از رفتار مردانی که سال‌های سال با دغدغه پرورش جوانان ایرانی، بدون چشم‌داشت و در سکوت، والایی علم و معرفت را سرلوحه کار خود قرار دادند. بازهم به خود افتخار می‌کنیم که در ایرانی هستیم که افتخار شاگردی اینچنین مردانی برایمان محیا است تا در کنار حصول علم، اخلاق مداری و قانون گرایی جزیی تفکیک‌ناپذیر از شخصیت ما تبدیل ‌شود.

ما به نمایندگی از شما خوانندگان زومیت از رئیس جمهور محترم خواستاریم تا به وعده‌های خود عمل کند. حال که ما با حضور در پای صندوق‌های رأی به دین خود عمل کردیم، انتظار داریم تا شما هم هر آنچه در توان دارید به‌کار گیرید تا برای آینده ما جوانان، ایرانی آباد رقم بزنید. ما انتظار نداریم که فقط تلاش کنید، ما از شما می‌خواهیم که تلاشتان را مدیریت کنید. ما مدیریت تدبیر و امید حقیقی را از شما خواستاریم. ما دولتی قوی، متخصص، با تجربه و معتدل می‌خواهیم و بس.

رئیس جمهور عزیز ایران، روزی در همین سایت و در کنار خوانندگان مرثیه تلخی سراییدیم از رویای گیک ایرانی در تابوتی بر دستان نرخ دلار و چه حسرت‌ها خوردیم. از شما می‌خواهیم برای جوانان دوست‌داشتنی و باوفای وطنتان تلاش کنید تا حسرت را بر دل دشمنان ایران بگذارند نه آن‌که در حسرت به سوی دشمن چشم امید ببندند.

از شما می‌خواهیم که خیلی حواستان به ما باشد.

والسلام

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات