‫DELL کامپیوتر رومیزی XPS One 27 خود را به صفحه نمایش Quad HD چند لمسی مجهز نمود

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در نمایشگاه IFA برلین همه شرکت‌ها در تلاشند تا به بازدیدکنندگان بگویند، محصول‌شان بهترین است. شرکت‌های بزرگ دنیا محصولات خود را به آخرین فناوری‌ها مجهز می‌کند تا بازدیدکنندگان هیچ کمبودی را نسبت به رقبا احساس نکنند. دل نیز کامپیوتر بدون کیس XPS One 27 خود را ارتقاء داده تا از این قاعده مستثنی نباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی دل اعلام کرده که کامپیوتر بدون کیس XPS One 27 خود را به صفحه‌نمایش چند لمسی ۱۰ نقطه‌ای و Quad-HD بیست‌و‌هفت اینچی مجهز کرده است.

Dell با پیش‌نمایش این محصول در IFA برلین، از صفحه‌نمایش ایستاده و قابل تنظیم آن رونمایی کرد؛ که به کاربران اجازه می‌دهد در زوایای مختلف با دستگاه کار کرده و تعامل داشته باشند.

ماه می امسال، One 27 دل مجهز به ویندوز ۷، دیسک سخت تا ۲ ترابایت، پردازنده‌های ۲.۸ گیگاهرتزی Core i5 3450 یا ۳.۱ گیگاهرتزی Core i7 از پلتفرم Ivy-Bridge بود که RAM آن به انتخاب کاربر تا ۱۶ گیگابایت قابل افزایش بود. علاوه بر این، امکان انتخاب کارت گرافیک Nvidia Geforce GT 640M برای افزایش عملکرد سیستم در اجرای بازی‌های ویدئویی و پردازش تصاویر میسر بود.

اما حالا، براساس اخباری که ساعاتی پیش روی وب سایت دل منتشر شده، One 27 جدید تا پایان اکتبر (اواسط مهر) و با ویندوز ۸ عرضه می‌شود.

با مشاهده ویدئوی زیر با عملکرد سریع این محصول لمسی و همچنین معرفی XPS Duo 12 و تبلت XPS 10 آشنا شوید:

نظر شما درباره این محصول چیست؟ محصول را برای انجام چه‌کارهایی ایده‌آل می‌دانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات