راهنمای ویژگی‌های تازه شبکه اجتماعی‌ +Google

جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
گوگل پلاس در هفته گذشته از نظر ظاهری دستخوش تغییراتی شد و گوگل ویژگی‌های جدیدی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد. اگر عضو این شبکه اجتماعی هستید و یا قصد دارید درباره این تغییرات بدانید خواندن مقاله را ادامه دهید تا با نحوه کارکرد آنها آشنا شوید.
تبلیغات

گوگل پلاس قطعا برای همه مردم، همه چیز نیست و اصلا گوگل هم نمی‌خواهد که این گونه یاشد. این شبکه اجتماعی برخی ویژگی‌های عالی را در خود دارد و رابط کاربری ساده و منظمی را ارائه می‌کند. ویژگی های جدیدی که این هفته به گوگل اضافه شده است ممکن است کاربران بیشتری را جذب این شبکه اجتماعی کند.

  • اساسی‌ترین تغییر در بخش مرور صفحه‌تان است. از این پس به جای آن که برای رفتن به بخش‌های مختلف به بالای صفحه مراجعه کنید، در سمت چپ به بخش‌های مختلف دسترسی دارید. البته تغییرات مهمی نیز در ریبون به وجود آمده است. وقتی ماوس را روی برخی از دکمه‌ها می‌برید، گزینه‌هایی به نمایش درمی‌آید که قدرت و سرعت مانور را افزایش می‌دهند. همچنین با استفاده از قابلیت کشیدن و ول کردن می‌توانید ترتیب دکمه‌ها را به سلیقه خودتان تغییر دهید. اگر اپلیکیشنی دارید که برایتان بسیار پرکاربرد است کافی است آن را به بخش More بکشید تا به آن دسترسی سریع داشته باشید.
Google Plus New Features
  • ظاهر آن کمی تمیزتر از قبل گردیده و کار با آن ساده‌تر شده است. گفتگوها به نرمی از هم جدا شده و به شکل کارت‌های در آمده‌اند که مرور صفحه را برای چشمان آسان‌تر و زیباتر می‌کنند. تصاویر و ویدئوها واضح‌تر شده و انگار از صفحه بیرون زده‌اند. هر کارت گفتگو یک بخش "Activity Drawer" دارد که در سمت راست پایین هر کارت قابل دسترس است و تعداد اشتراک گذاری‌ها و +1ها را نمایش می‌دهد.
Google Plus New Features
  • یکی از خصوصیات کلیدی گوگل پلاس Hangouts است. روشی ساده برای ویدیو کنفرانس‌های داخل شبکه اجتماعی که از تماس‌های ویدئویی به سادگی هر چه تمام‌تر پشتیبانی می‌کند. گوگل یافتن و پیوستن به Hangout مورد نظر را ساده‌تر از قبل کرده است. لیست کسانی که از شما دعوت به Hangout کرده‌اند مرتبا به روز می‌شود و hangoutهای عمومی و در حال انجام را به راحتی می‌توان جستجو کرد. لیست Hangout‌های محبوب نیز مکررا به روز می‌شوند.
Google Plus New Features

فعلا تغییرات به وجود آمده همین ها هستند. گوگل اعلام کرده که ویژگی‌های جدید بیشتری در راهند. باید صبر کنیم تا ببینیم دستپخت بعدی گوگل چیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات