تراشه های AMD، گرافیک آنلاین در IE9 را تقویت می‌کنند

پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
AMD اعلام کرده، نسل جدید پردازنده‌های خود را با Internet Explorer 9 سازگارتر می‌کند تا IE9 بتواند از تمام قدرت گرافیکی پردازنده‌های AMD استفاده کند و به‌طور کامل با تراشه های این شرکت سازگار باشد. این بدین معنا است که کاربران سیستم‌های مبتنی‌بر سخت افزار AMD، تجربه مرور صفحات وب با سرعت بسیار بالا و گرافیک عالی را خواهند داشت.
تبلیغات

AMD اعلام کرد که در حال همکاری با مایکروسافت است تا APU های Fusion و GPU های Radeon به‌طور کامل با IE9 سازگار شوند تا IE9 بتواند از تمام قدرت این پردازنده‌ها برای نمایش صفحات وب و گرافیک HTML5 بهره برد.

John Taylor یکی از مدیران AMD در این رابطه گفت:

نرم افزارهای بهتر، پخش سریع‌تر ویدئو، اجرای بهتر بازی ها و نمایش سریع‌تر صفحات معمولی، تعریف نسل آینده وب است. پس از سازگاری کامل GPU های Radeon و APUهای Fusion با IE9، کاربران می‌توانند از تمام امکانات کامپیوتر شخصی برای نمایش و رندر صفحات گرافیکی HTM5 و DirectX 11 استفاده کنند.

مایکروسافت دوشنبه همین هفته نسخه نهایی Internet Explorer 9 را بصورت رسمی منتشر کرد، IE9 در 24 ساعت اول حدود 2.3 میلیون دانلود داشت. مایکروسافت اعلام کرد، قابلیت سخت‌افزاری کامپیوترهای اجرا کننده IE9 می‌تواند به اجرای بهتر بازی‌های و صفحات گرافیکی وب کمک کند.

با وجود اینکه امکانات IE8 در اینترنت کاوش 9 نیز وجود دارند ولی بسیاری از نوارهای ابزار، منوها، دکمه ها و آیکون هایی که باعث شلوغی مرورگر می شدند، حذف شده‌اند تا حداکثر فضا به صفحات وب اختصاص داده شود.

در IE9 امکانات بهتری برای حفظ حریم شخصی کاربران اضافه شده است. IE9 دارای قابلیتی به نام Tracking Protection Lists است. این مرورگر وب با تشکیلات معتبری مانند Privacy Choice, TRUSTe و Easy List مرتبط است این تشکیلات در زمینه حریم شخصی و امنیت وب فعالیت می‌کنند. قابلیت جدید IE9 رفتارهای وب سایت‌های بازدید شده توسط کاربر را دنبال می‌کنند و در صورتی که وب سایت بازدید شده اطلاعات شخصی کاربر را دراختیار وب سایت‌های دیگر قرار دهد به کاربر هشدار می‌دهد.

منبع: Information Week

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات