معرفی 4 برنامه مفید آیفون که عملکرد دوربین را تغییر می دهند

در این مقاله قصد داریم برنامه هایی را به شما معرفی کنیم که عملکرد دوربین آیفون/آیپاد شما را به کلی تغییر می دهند. برنامه Face Cam چهره فردی که از او عکس گرفته اید را ویراش کرده و تغییر می دهد. با برنامه 8mm می توانید فیلم هایی به سبک قدیمی بگیرد.
تبلیغات

برنامه 360 Panorama عکس های 360 درجه و پانورامای زیبایی برای شما تهیه می کند و برنامه Night Cam نیز کیفیت عکس های گرفته شده در شب را بهبود می بخشد. در ادامه لینک دانلود و روش استفاده از این برنامه ها را مشاهده می کنید.

توجه کنید که این برنامه ها تنها بر روی گوشی های جیلبریک شده، قابل اجرا هستند. بنابراین اگر گوشی شما جیلبریک شده و مجهز به نرم افزار Cydia باشد، می توانید این برنامه ها را روی گوشی خود نصب کنید.

Face Cam

face-cam-logo-apps-2

برنامه فیس کم مخصوص افرادی است که تمایل دارند با آیفون یا آیپاد خود عکس های پورتره بگیرند. عکس هایی که از صورت دیگران گرفته می شود با این نرم افزار قابل تغییر هستند. شما می توانید اموری از قبیل تیره و روشن کردن پوست یا کم و زیاد کردن فاصله چشم ها را به راحتی با این نرم افزار انجام دهید. تنها کافی است برنامه را باز کنید و سپس عکس مورد نظر خود را از آلبوم عکس هایتان انتخاب کنید تا بتوانید این عکس را به شکل دلخواه تغییر دهید.

Night Cam

night-cam-logo-in-apps-su

این برنامه مخصوص گرفتن عکس و فیلم در شب است. البته شاید کیفیت عکس ها در نور شب خیلی خوب نباشد ولی این برنامه به گرفتن عکس های بهتر در نور کم کمک می کند. برای استفاده از این برنامه آن را باز کنید و شروع به عکاسی یا فیلم برداری کنید تا ببینید که دوربین آیفون شما قادر است در نور کم نیز ویدئوهای خوبی ضبط کند.

    8mm Vintage Camera

    vintage-camera-logo

    این برنامه قادر است فیلم هایی به سبک قدیمی بگیرد. فیلم های شما می توانند سیاه و سفید یا رنگی باشند ولی همگی حالت قدیمی خواهند داشت. تنهای کافی است برنامه را باز کنید، یکی از لنزها را انتخاب کنید و سپس شروع به ضبط کردن نمایید. اگر وقت داشته باشید و کمی محیط اطراف و ظاهر خود را نیز به شکل قدیمی در بیاورید، مطمئنا فیلم های جذابی خواهید گرفت.

      360 Panorama

      360-panorama-logo

      تا کنون برنامه های متعددی برای گرفتن عکس های پانوراما معرفی کردیم. این برنامه قادر است عکس های پانورامای 360 درجه بگیرد.

      عکس های 360 درجه یکی از انواع پانوراما است که در آن نقطه شروع و پایان عکس یکجاست.

      تبلیغات
      داغ‌ترین مطالب روز

      نظرات

      تبلیغات