یاهو با خرید جدید خود، درصدد توسعه‌ی اپلیکیشنی شبیه به Google Now است

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
مریسا میر با سکان‌داری یاهو، توجه ویژه‌ای به اپلیکیشن‌ها و به‌طور کلی بخش موبایل کمپانی بزرگ یاهو داشته است. از‌ این‌ رو وی برای ترمیم و تثبیت این بخش از کمپانی تحت مدیریت خویش، دست به خرید استارت‌آپ‌ها و کمپانی‌های نوپایی می‌زند که در حوزه‌ی توسعه‌ی اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل فعال هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به آخرین خرید یاهو داشته باشیم.
تبلیغات

 یاهو در ادامه‌ی تصاحب کمپانی‌های کوچک و استارت‌آپ‌ها، به سراغ Incredible Lab رفته است که یک اپلیکیشن با ماهیت برنامه‌ریزی روزانه برای iOS‌ توسعه داده است. محصول این گروه در واقع یک منشی مجازی به شمار می‌رود. براساس اطلاعات منتشر شده، هر 7 عضو این کمپانی نوپا به فعالیت در یاهو ادامه خواهند داد، هرچند اپلیکیشن این کمپانی که Donna نام گرفته است، از این پس از دسترس خارج خواهد شد.

Donna اپلیکیشنی است که اطلاعاتی از قبیل ترافیک شهری، وضعیت آب‌وهوا و سایر اطلاعات مورد نیاز یک فرد را که در طول روز به آن نیاز خواهد داشت، در اختیار وی قرار می‌دهد. این سیستم عملکرد مشابه Google Now‌ دارد که توسط گوگل توسعه داده شده است.

احتمالا یاهو با خرید این کمپانی درصدد توسعه‌ی اپلیکیشنی مشابه است که قطعا داده‌های مورد نیاز برای اطلاع‌رسانی نظیر وضعیت آب‌وهوا را از طریق سرویس‌های خود یاهو بدست خواهد آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات