برروز رسانی نرم افزاری لنز-دوربین‌های QX سونی، قابلیت تصویربرداری FHD را به آن‌ها اضافه می‌کند

پنج‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
کاربران که از لنز-دوربین‌های بی‌سیم سری QX سونی استفاده می‌کنند، در روزهای آتی یک بروزرسانی برای میان‌افزار آن دریافت خواهند کرد. همچنین سونی برای بالا بردن کیفیت تصاویر ثبت شده، تغییراتی در اپلیکیشن PlayMemories اعمال نموده است.
تبلیغات

در ماه ژانویه سال آتی میلادی که برابر با نیمه‌ی دوم دی ماه است، لنزدوربین‌های QX10 و QX100 سونی، یک بروزرسانی دریافت خواهند کرد که حساسیت نور را در این لنز‌ها به ترتیب به ISO 3,200 و ISO 12,800 افزایش خواهد داد. به این ترتیب به صورت تئوری، تصاویر ثبت شده در محیط‌های کم‌نور با استفاده از این لنز دوربین‌ها بسیار بهتر خواهد شد. هر دو محصول قابلیت ثبت تصاویر ویدئویی را با کیفیت 1080p خواهند داشت، مضاف بر این QX100 قابلیت تنظیم شاتر را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که امکان ثبت تصاویر با عکس‌العمل سریع شاتر یا تصاویر با اکسپوژر بالا را مهیا می‌کند.

PlayMemory

اپلیکیشن عکاسی سونی، PlayMemories Moile نیز دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد. نسخه‌ی 4.0 که برای اندروید و iOS ارایه خواهد شد، امکان دسترسی سریع به تصاویر را ممکن کرده و همچنین می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تصاویر را پس از ثبت به نظاره نشست. سرعت این اپلیکیشن در نسخه‌ی iOS برای ثبت تصاویر بسیار بالا رفته است. براساس ادعای سونی، سرعت اتصال لنز-دوربین‌ها از طریق WiFi دوبرابر میزان اولیه خواهد شد. سونی زمان دقیق ارائه‌ی نسخه‌ی 4.0 را اعلام نکرده است، اما وعده داده که در بهار سال آتی، تغییرات مورد نظر در نسخه ی اندروید اعمال خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات