با اصرار اپراتورهای موبایل و دستور رگولاتوری تماس رایگان بیسفون محدود شد

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
تیم مدیریت اپلیکیشن بیسفون ادعا کرد سرویس‌ تماس رایگان داخلی با فشار اپراتورهای تلفن همراه و دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محدود شده است. این پیام‌رسان ایرانی از آغاز ماه گذشته اقدام به راه‌اندازی تماس رایگان با تمام خطوط مخابراتی کشور کرده بود.
تبلیغات

بیسفون طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد سرویس تماس رایگان داخلی با فشار اپراتورهای تلفن‌همراه و دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محدود شده است. این اپلیکیشن پیام‌رسان از هفته اول آذرماه سال جاری، امکان تماس رایگان با مشترکان اپراتورهای تلفن ثابت و همراه را با حفظ شماره اپراتور میزبان ممکن کرده بود.

با استفاده از این سرویس، کاربران بیسفون می‌توانستند با شماره همراه اول، ایرانسل یا رایتل خود، با مشترکان سایر اپراتورهای تلفن ثابت یا همراه ایران از طریق شماره خود به طور رایگان تماس صوتی برقرار کنند. قابلیتی که در برنامه‌های اسکایپ وایبر و دیگر اپلیکیشن‌های مشابه در خارج از کشور غیر رایگان است.

بیسفون در اعلامیه‌ای کوتاه در در کانال خود اعلام کرد:

«با تشکر از استقبال شما از سرویس تماس خارج از شبکه بیسفون، به اطلاع می‌رسانیم که این سرویس فقط برای برقراری تماس‌های بین‌المللی ارائه شده و امکان تماس از کد یک کشور با کد همان کشور امکانپذیر نیست. با عرض پوزش بابت محدودیت پیش آمده، جهت شفاف سازی افکار عمومی به اطلاع می‌رساند محدودسازی تماس رایگان داخل کشور پیرو فشار اپراتورهای موبایل و دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شده است.»
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات