زوم‌اپ: نصب بازی های دیتادار با فرمت Xapk توسط XAPK Installer

جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
XAPK Installer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید بازی‌های دیتا دار با فرمت Xapk را در گوشی خود نصب کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

چندی پیش در قالب پستی جداگانه شما را با وب سایت ApkPure آشنا کردیم که در زمینه‌ی دانلود از پلی استور فعالیت داشت. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده ای که در این وب سایت به کاربران ارائه می‌شد انتشار نسخه‌ی تک فایلی از بازی‌های دیتادار بود که به نوعی یک تحول غیر رسمی اما کاربردی را در این پلتفرم به وجود آورد. این نوع جدید که با فرمت Xapk شناخته می‌شود فایل دیتا را همراه با فایل نصبی بازی در یک فایل قرار داده است و توسط نصب کننده‌ی مخصوصی که دارد می‌توانید تنها با یک لمس، فایل دیتا را به صورت خودکار به مکان مورد نظر منتقل کرده و سپس بازی را نصب کنید که این موضوع به ویژه برای افرادی که آشنایی چندانی نسبت به کار با گوشی خود ندارند یک مزیت عالی به حساب می‌آید. XAPK Installer اپلیکیشن نصب کننده‌ی این فرمت جدید است که از سوی سازندگان این وب سایت منتشر شده است.

xapk installer2 09552

از این پس کافیست تا با مراجعه به وب سایت ApkPure.com بازی‌های دیتادار مورد نظرتان را در فرمت XAPK دانلود کنید و بعد از انتقال به گوشی، با اجرای این برنامه اقدام به نصب آن کنید. طریقه کار با این برنامه نیز بسیار ساده بوده و کافیست تا بعد از اجرا روی فایل مورد نظر لمس کنید تا ابتدا به طور خودکار دیتای بازی را به پوشه‌ی لازم منتقل کنید و سپس فایل نصبی بازی را برای ادامه‌ی عملیات اجرا کند. همچنین امکان نصب بازی‌ها و برنامه‌های عادی نیز توسط این برنامه وجود دارد. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات