زوم‌اپ: شبیه ساز کاشی‌های ویندوزفون با Win 10 Launcher

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Win 10 Launcher اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که سعی بر شبیه‌سازی رابط کاربری ویندوزفون داشته و می‌تواند کاشی‌های محبوب این پلتفرم را به اندروید بیاورد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ویندوزفون از همان ابتدا به دلیل رابط کاربری خاص و ساده‌اش مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت؛ به طوری که هنوز هم انیمیشن‌ها و روانی خاصی که در رابط کاربری این پلتفرم وجود دارد یکی از حسرت‌های کاربران اندروید و آی او اس به حساب می‌آید. در این بین شیوه‌ی جدید و متفاوت ویندوزفون در نمایش اپلیکیشن‌ها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت و کاشی‌های ویندوزفون به عنوان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این سیستم‌عامل در بین کاربران شناخته شد؛ به طوری که ده‌ها شبیه‌ساز مختلف برای تجربه‌ی این رابط کاربری در اندروید ساخته و منتشر شد که Win 10 Launcher نیز یکی از جدیدترین نمونه‌های آن به حساب می‌آید.

win 10 launcher2 eff8e

البته شیوه‌ی کارکرد Win 10 Launcher با دیگر شبیه‌ساز‌ها متفاوت است و این بار شاهد شبیه‌سازی عینی رابط کاربری ویندوزفون نیستیم؛ بلکه این برنامه تمرکز خود را روی کاشی‌های این سیستم‌عامل گذاشته و به نوعی فعالیت آن چیزی شبیه به رابط کاربری Nokia X خواهد بود. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات