زوم‌اپ: ارسال برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده در گوشی با Share Apps

یک‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
Share Apps اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری برنامه‌های نصب شده در گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید اپلیکیشن‌هایی که در گوشی وجود دارند را بدون نیاز به فایل نصبی آن‌ها برای دوستان خود ارسال کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که قصد ارسال اپلیکیشنی برای افراد دیگر را داشته باشید. در این مواقع باید فایل نصبی بازی یا برنامه‌ی مورد نظر در گوشی شما موجود باشد تا بتوانید آن را برای فرد مقابل ارسال کنید. Share Appsاپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که شما را از نگه داشتن صدها مگابایت برنامه و بازی در گوشی خود بی نیاز می‌کند و قادر است بدون نیاز به فایل نصبی اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی شما، آن‌ها را برای افراد دیگر ارسال کند.

share apps2 64403

روش کارکرد برنامه به این صورت است که در اولین ورود، لیستی از تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی شما را به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید با انتخاب هر کدام از این برنامه‌ها، آن را از طریق گزینه‌ی Send با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه به صورت خودکار از بازی یا برنامه‌ی انتخاب شده فایل پشتیبان تهیه کرده و آن را از طریق بلوتوث برای فرد مقابل ارسال خواهد کرد. اشتراک‌گذاری برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده، قابلیت ارسال و به اشتراک‌گذاری فایل نصبی APK، قابلیت کپی گرفتن از فایل نصبی برنامه‌های نصب شده در حافظه SD Card، وجود بخش جستجو برای یافتن سریع اپلیکیشن مورد نظر و... از دیگر ویژگی‌های این برنامه به حساب می‌آیند. Share Apps به طور کاملا رایگان برای پلتفرم اندروید منتشر شده است که در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر، به دانلود این برنامه بپردازید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات