زوم‌اپ: تغییر صدا در اپلیکیشن جذاب Voice changer with effects

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
Voice changer with effects اپلیکیشنی جالب و سرگرم‌کننده برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید صدای خود را به شکل‌های متفاوتی همچون ربات، کودک و... تبدیل کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بحث تغییر صدا همیشه یکی از جذاب ترین ابزارها در تلفن‌های همراه بوده است؛ به طوری که هم اکنون ده‌ها اپلیکیشن مختلف برای تغییر صدا در اندروید یا دیگر پلتفرم‌ها وجود دارد که وظیفه‌ی تغییر صدا را بر عهده دارند. Voice changer with effects یکی از برترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه است که البته اگر تابه حال با اپلیکیشن‌های تغییر صدا کار نکرده باشید لازم است توجه شما را به این نکته جلب کنیم که نه تنها این اپلیکیشن، بلکه هیچ برنامه‌ی دیگری قادر نیست که صدای شما را به شکلی طبیعی تغییر دهد و می‌توان گفت که هدف تمامی این اپلیکیشن ها، تنها سرگرمی و کمی شوخی با دوستان بوده و به هیچ وجه قرار نیست یک تغییر صدای حرفه‌ای را در آن شاهد باشید. در این اپلیکیشن می‌توانید صدای خود را به شکل‌های گوناگونی همچون ربات، صدای بم، صدای نازک ، کودکانه و... تبدیل کنید و از شنیدن صدای خود و دوستانتان در حالت‌های مختلف لذت ببرید.

voice changer2 e3366

Voice changer with effects شامل افکت‌های جذابی هم هست که به جای تغییر صدا، صدای اصلی شما را به حالت‌های جالبی تبدیل می‌کند. برای مثال می‌توانید با استفاده از افکت اکو، صدای خود را با بازتاب‌های متنوع گوش کنید و حتی کمی حس خوانندگی را با این افکت‌ها در خود بیدار کنید. نکته‌ی ارزشمندی که در Voice changer with effects وجود دارد امکان ذخیره‌سازی فایل‌های ادیت شده است و این در حالیست که بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه، تنها امکان شنیدن صدای شما در حالت‌های مختلف را در اختیار شما می‌گذارند و مانند Voice changer with effects قابلیت ذخیره یا اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های مختلف را در دستورات خود ندارند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات