زوم‌اپ: مدیریت آسان و حرفه‌ای دانلودها با Turbo Download Manager

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
Turbo Download Manager اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید دانلودهای خود را به صورت کامل مدیریت کنید. با زوم‌اپ  همراه باشید.
تبلیغات

فایل‌های بسیاری وجود دارد که ممکن است نیاز به دانلود آن ها داشته باشیم و از آنجایی که دسترسی به کامپیوتر در همه جا ممکن نیست، وجود یک اپلیکیشن کامل برای مدیریت دانلودها به امری ضروری تبدیل شده است. تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای مدیریت کردن روی فایل‌های دانلودی منتشر شده است که Turbo Download Manager نیز یکی دیگر از برنامه‌های محبوب در این زمینه به حساب می‌آید. بعد از نصب این اپلیکیشن با کلیک روی لینک‌های دانلود در هر اپلیکیشن دیگری، به طور خودکار Turbo Download Manager اجرا شده و عملیات دانلود فایل‌های شما را بر عهده می‌گیرد.

Turbo Downloader2

Turbo Download Manager از امکان Pause/Resume کردن فایل‌های در حال دانلود پشتیبانی می‌کند و به کمک بخش زمان‌بندی آن نیز می‌توانید مشخص کنید که فایل‌های شما، در یک ساعت خاص شروع به دانلود و در ساعتی دیگر به طور خودکار عملیات دانلود را متوقف کند. خوشبختانه با کدنویسی بهینه در این برنامه، دانلود فایل‌های حجیم نیز بدون کوچکترین کندی یا مشکلی صورت می‌گیرد و قابلیت دانلود همزمان چند فایل نیز باعث شده است تا ابزاری بسیار کامل و ایده‌آل برای دانلود در اختیار داشته باشید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات