زوم‌اپ: یادآوری امور روزانه به صورت نوتیفیکیشن با اپلیکیشن Notification Reminder

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
Notification Reminder اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که وظیفه‌ی یادآوری موضوعات مورد نظر را در بخش Notification گوشی بر عهده دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بارها پیش آمده است که قصد انجام یک امر بسیار مهم و حیاتی را داشته باشیم اما به دلایل مختلف از جمله مشغله‌های ذهنی، آن را فراموش کنیم. این مشکل همیشه با انسان بوده و حتی تا همین چند سال پیش که گوشی‌های موبایل تا این حد بین مردم ریشه نکرده بودند، از روش‌هایی همچون علامت زدن با خودکار روی دست یا تنظیم زنگ ساعت‌های مچی و... برای آنکه کارهای مهمی را فراموش نکنیم استفاده می‌کردیم. اما به لطف گوشی‌های هوشمند، مبحثی با عنوان Reminder به وجود آمد که یک بار برای همیشه این مشکل را ریشه کن کرد. Reminder‌ها که در زبان فارسی، یادآور معنا می‌شوند اپلیکیشن‌های هوشمندی هستند که قادر به یادآوری موضوعات مهمی که از قبل در آن‌ها ثبت کرده اید بوده و به این ترتیب مشکل فراموشی امور مختلف را به صفر نزدیک کرده است. Notification Reminder نیز یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی یادآوری مسائل است که موضوعات درج شده در خود را به صورت Notification در نوار اعلانیه‌ها به شما اعلام خواهد کرد.

Notification Reminder 2

نحوه‌ی کار با Notification Reminder بسیار ساده و گویا است به طوری که تنها کافیست با مراجعه به اپلیکیشن و تنظیم یک یادآوری جدید، ساعت و تاریخ دلخواه خود را برای آن مشخص کنید تا دقیقا در زمان تعیین شده، موضوع ثبت شده را به صورت پیغام Notification به شما اطلاع دهد. همچنین شما می‌توانید برای یادآوری‌های ثبت شده‌ی خود، از آیکون‌های مختلف برای سهولت در تشخیص موضوع مورد نظر استفاده کنید. ویژگی دیگری نیز که در ثبت یادآوری‌ها وجود دارد امکان استفاده از حالت Snooze است که همانند بخش آلارم گوشی، قادر به یادآوری مجدد در بازه‌های زمانی دلخواه خواهد بود. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات