زوم‌اپ: ثبت سلفی های هنری و متفاوت با اپلیکیشن Selfie x Selfie

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Selfie x Selfie اپلیکیشنی جالب برای دوست‌داران تصاویر سلفی است که اقدام به تلفیق سبک هنری با تصاویر سلفی کرده و نماهای متفاوتی را برای کاربران به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

درواقع می‌توان Selfie x Selfie را اپلیکیشنی مشابه با Tunnel Vision دانست با این تفاوت که تمرکز آن بر خلاف Tunnel Vision که ساخت تصاویر هنری ویدئویی را ممکن کرده بود، روی عکس‌ها و بخصوص تصاویر سلفی قرار گرفته است. توسط این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر مختلف و گوناگونی را از خود ثبت کنید که البته می‌توان گفت توسعه‌دهندگان Selfie x Selfie بیشتر از آنکه به فکر خروجی‌های مشابه و تکراری باشند، به دنبال سبکی هنری و کلاسیک در تصاویر بوده‌اند که همین موضوع باعث شده است تا هرکاربری با این اپلیکیشن ارتباط برقرار نکند. در مقابل نیز عده ای عاشق آن خواهند شد؛ چراکه همه چیز در این تصاویر مارپیچ و گیج کننده خلاصه نخواهد شد و با استفاده از کمی خلاقیت و ذوق هنری، می‌توان آثاری واقعا خاص و زیبا را با آن‌ها به وجود آورد.

selfiex2

نحوه‌ی کار با این برنامه نیز بسیار ساده و به دور از هرگونه تنظیمات گیج‌کننده یا اضافه است. بلافاصله بعد از ورود به اپلیکیشن، دوربین جلویی دستگاه شروع به نمایش تصاویر شما در مارپیچی عمیق می‌کند که با تکان دادن گوشی به سمت‌های مختلف، می‌توانید بخش‌های دیگر را نیز مشاهده کنید. نکته‌ی جالب این بخش در این موضوع است که با دور و نزدیک تر کردن دوربین گوشی، صورت شما نیز به صورت زنده، در این مارپیچ تغییر اندازه خواهد داد. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن بر این عقیده‌اند که بهترین عملکرد این اپلیکیشن در گوشی‌های Nexus است با اینحال گوشی‌های دیگر نیز قادر به استفاده از تمامی امکانات SelfieXSelfie خواهند بود. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات