زوم‌اَپ: مجموعه‌ی آنلاین تصاویر زمینه با کیفیت FullHD و 4K در اپلیکیشن Wallmax

دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Wallmax مجموعه‌ای عظیم از والپیپرهای HD و FULL HD است که با ارائه‌ی صدها تصویر مختلف که روزانه نیز به تعداد آن افزوده می‌شود، بهترین تصاویر زمینه را در اختیار شما قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تصاویر زمینه معمولاً از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند. این موضوع، از سال‌ها پیش که گوشی‌های موبایل صفحه‌نمایش‌های کوچکتر از 3 اینچ داشتند، تا به امروز و ظهور فبلت‌ها ادامه داشته و با بزرگتر شدن صفحه‌نمایش‌ها، محبوبیت استفاده از این تصاویر نیز افزایش پیدا کرده است. از همین رو، تعداد زیادی اپلیکیشن در زمینه‌ی ارائه‌ی مجموعه تصاویر زمینه وجود دارد که معمولاً اکثر آن ها، یا با تعداد کم تصاویر مواجه هستند یا با کیفیت‌های پایین. Wallmax اما اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید است که وسواس بسیاری در انتخاب تصاویر به کار برده و تمامی تصاویر آن از کیفیت‌های چشم گیر مانند FullHD برخوردارند. نکته ای که این برنامه را از دیگر رقیبان خود متمایز می‌کند، وجود تصاویری با رزولوشن 4K در آن است که به طور کاملاً استاندارد و نه به صورت افزایش سایز عکس‌های FullHD در برنامه وجود دارند. در واقع می‌توان گفت که پایین‌ترین کیفیت موجود در این برنامه، HD بوده که با توجه به رزولوشن‌های موجود در بین اکثر تلفن‌های همراه، بدون شک اکثر کاربران از تصاویر موجود در این آرشیو آنلاین لذت خواهند برد.

waax2

مهم‌ترین موضوعی که بعد از اولین ورود شما به نرم‌افزار، توجهتان را جلب خواهد کرد، رابط کاربری فوق‌العاده زیبای این اپلیکیشن است که با استفاده از استاندارد‌های متریال، محیطی کاملاً گویا و چشم‌نواز را به وجود آورده و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های متریال را در اختیار کاربران قرار داده است. دسترسی به تصاویر از دو بخش جداگانه با نام‌های Explore و Tags ممکن است که در بخش اول، گلچینی اتفاقی از تصاویر برتر و جدید را همراه با سایز عکس مشاهده خواهید کرد و به کمک آیکن ذره‌بین نیز می‌توانید به جستجوی تصاویر بر اساس سایز، امتیاز و... بپردازید. در بخش Tags نیز می‌توانید با استفاده از تگ‌هایی که برای هر عکس به ثبت رسیده، به جستجوی موضوعی عکس‌ها بپردازید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن والپیپر آنلاین هستید که تصاویر موجود در آن از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار باشند، و همچنین رابط کاربری آن نیز تجربه‌ای از طراحی متریال را در اختیاز شما بگذارد، Wallmax بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود. برای دانلود این برنامه از گزینه‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات