زوم‌اَپ: مدیریت آلارم های ویندوزفون با Realarm

یک‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
Realarm اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که وظیفه‌ی بیدار کردن شما در ساعت‌های تعیین شده را بر عهده دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

یکی از پراستفاده‌ترین بخش‌های هر گوشی هوشمند که همه به آن نیاز خواهند داشت، بخش آلارم گوشی است که در سال‌های اخیر و با منسوخ شدن ساعت‌های قدیمی، تنها ابزار مورد استفاده برای بیدار کردن افراد در ساعات مشخص هستند که البته همیشه برای بیدارباش استفاده نمی‌شوند و می‌توان استفاده‌های دیگری مانند یادآوری ساعت مصرف قرص، دارو یا برنامه‌های تلوزیونی نیز از آن‌ها استفاده کرد. Realarm اپلیکیشنی برای مدیریت آلارم گوشی است که برخلاف اکثر برنامه‌های ویندوزفون که از محیطی مشکی و تاریک برخوردارند، ظاهر فوق العاده زیبایی را به ارمغان آورده است و بدون اغراق می‌توان آن را یکی از زیباترین اپلیکیشن‌های ویندوزفون تا به امروز دانست که با ارائه‌ی امکانات زیاد در کنار این ظاهر زیبا، یک اپلیکیشن کامل و بی نقص را در این زمینه به وجود آورده است.

Realarm2

یکی از ویژگی‌های جالب Realarm پشتیبانی این اپلیکیشن از کورتانا است که به کمک آن می‌توانید تنها با دستورهای صوتی آلارم‌های خود را مدیریت کنید. امکان قرار دادن کاشی‌های آلارم‌ در صفحه‌ی اصلی ویندوزفون نیز زیبایی فوق العاده ای به هوم اسکرین گوشی شما خواهد بخشید و می‌توانید علاوه بر مدیریت کامل روی آلارم‌های تنظیم شده، با قرار دادن آن‌ها در بین دیگر کاشی ها، این صفحه را فوق العاده شیک و خاص‌تر کنید. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان برای گوشی‌های ویندوزفونی منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات