Snake Rewind؛ بازی خاطره‌ انگیز مار با رنگی تازه دوباره به عرصه موبایل وارد شد

پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
دنباله‌ی بازی محبوب Snake با نام جدید Snake Rewind برای پلتفرم‌های اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون منتشر شد.
تبلیغات

چند روز پیش خبری مبنی بر ساخت یک دنباله برای بازی محبوب "مار" منتشر کردیم که با خوش‌قولی سازندگان این بازی، Snake Rewind درست در تاریخ وعده داده شده، در مارکت‌های مختلف و برای سه پلتفرم اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون منتشر شد که این موضوع بدون شک تاثیر فوق‌العاده‌ای در استقبال دوباره‌ی هواداران Snake، از نسخه‌ی جدید این بازی خواهد داشت. همه چیز در این بازی از نسخه‌ی قدیمی آن الهام گرفته شده و در کنار چند قابلیت جدیدی که به بازی اضافه شده است، مابقی قوانین بازی ریشه در نسخه‌ی اولیه‌ی خود دارد.

گرافیک مار جدید به شدت چشم‌نواز‌تر شده و با رنگ‌بندی شادی که برای محیط آن در نظر گرفته شده، دیگر با محیط تک رنگ و ساده‌ی قدیم مواجه نخواهید بود. روملس دیزاین، سازنده‌ی بازی می‌گوید: بازی Snake Rewind عناصر نمادین و گیم‌پلی ادراکی بازی قدیمی Snake را مورد استفاده قرار داده و آن‌ها را با جلوه‌های بصری، صداگذاری و ویژگی‌های نوآورانه‌ی خوبی ترکیب کرده است.

Snake-Rewind2

با اولین اجرای بازی، به خوبی متوجه تلاش تیم سازنده برای دست‌نخورده باقی ماندن المان‌های خاطره‌انگیز بازی خواهید شد که به نوعی با انجام کمترین تغییرات، موفق به خلق عنوانی امروزی و جذاب شده است که بر خلاف سبک ساده‌اش، پتانسیل فوق‌العاده بالایی برای تبدیل شدن به یکی از بازی‌های محبوب و همه‌گیر این روزها را دارد.

احتمال آن که Snake Rewind هم به سرنوشت بازی‌هایی همچون Flappy Bird یا Crossy Road دچار شود، چندان دور از ذهن نیست. در این نسخه از بازی "مار"، دیگر تنها هدف شما طولانی‌تر شدن مار نیست و در هر مرحله، با چالش‌ها و ماموریت‌های خاصی نیز مواجه خواهید شد که با قرار گرفتن سیستم امتیازدهی در بازی و رقابت جهانی آن، هیجان انجام بازی دوچندان خواهد شد.

گرافیک مناسب و خاطره‌انگیز، صدا‌گذاری منحصر به فرد، امکان خرید ابزارهای مختلف در داخل بازی، امکان رقابت با دیگر بازیکنان، امکان اشتراک امتیاز‌ها با دوستان از طریق فیسبوک، ده مرحله‌ی جذاب و چالش‌برانگیز، محیط‌های مختلف برای بازی کردن و وجود میوه‌ها و قدرت‌های منحصر‌بفرد، تنها بخشی از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی این بازی خاطره‌انگیز به حساب می‌آیند. برای دانلود این بازی، از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات