زوم‌اپ: حبس دایره‌ی آبی در نقاط نارنجی با Circle The Dot

جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
Circle The Dot یک بازی فکری و چالش برانگیز است که در آن باید دایره‌ی آبی رنگ را، در میان دایره‌های نارنجی رنگ، حبس کنید و اجازه‌ی خروج آن را از نقشه‌ی خاکستری ندهید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Circle The Dot یکی دیگر از بازی‌های ساده اما فکری، مانند 2048 است که در آن یک نقشه‌ی خاکستری وجود دارد که یک دایره‌ی آبی رنگ در مرکز آن قرار گرفته است. شما با کلیک روی هر دایره‌ی خاکستری، آن را تبدیل به رنگ نارنجی و غیر قابل عبور برای دایره‌ی آبی می‌کنید. درست مانند بازی شطرنج، در این بازی نیز با هر کلیک که شما انجام می‌دهید، دایره‌ی آبی نیز حرکت می‌کند و سعی به خروج از این نقشه‌ی خاکستری را دارد که شما باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و نارنجی کردن دایره‌های مناسب، راه این مهره‌ی آبی را بسته و مانع از خروج آن شوید. بازی زمانی با موفقیت به پایان می‌رسد که شما این دایره‌ی آبی را درون اتصالی از مهره‌های نارنجی حبس کرده باشید. در صورتی که این دایره‌ی آبی موفق به خروج از نقشه‌ی بازی شود نیز، شما بازنده خواهید شد.

Circle-The-Dot2

همانطور که گفته شد Circle The Dot نیز مانند بازی محبوب 2048 از محیط فوق‌العاده ساده‌ای برخوردار است به طوری که شما به جز این دایره‌های خاکستری و آبی و نارنجی، چیز دیگری در بازی مشاهده نخواهید کرد. برخلاف ظاهر بسیار ساده، موفقیت در این بازی بسیار دشوار است به نوعی که شاید حتی در روز اول انجام بازی نیز موفق به حبس کردن دایره‌ی آبی رنگ در بین خانه‌های نارنجی نشوید. با این حال از انجام آن نا‌امید نشوید و تلاش خود را ادامه دهید. موفق شدن در این بازی، به دلیل سختی آن، بیش از هر موفقیت دیگری (در بازی‌های دیگر) لذت بخش خواهد بود. برای دانلود این بازی از لینک‌های زیر راستفاده کنید. نسخه‌ی غیر رسمی این بازی برای ویندوزفون نیز از این لینک قابل دریافت خواهد بود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات