زوم‌اَپ: MusiXmatch، پلیر فوق‌العاده‌ی موسیقی همراه متن ترانه

سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
Musixmatch یکی از بهترین پلیرهای اندروید است. این پلیر علاوه بر تمام امکانات پلیرهای بزرگ موسیقی، از ویژگی نمایش متن ترانه‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شاید اپلیکیشن‌های مختلفی برای نمایش ترانه‌ی آهنگ در حال پخش ساخته و منتشر شده باشند با این حال آرشیو آن‌ها به کاملی Musixmatch نیست؛ چرا که آرشیو ترانه‌های این برنامه به کمک میلیون‌ها نفر از کاربران آن اصلاح و تکمیل شده است و در بین موسیقی‌های غیرفارسی، تقریبا تمام آهنگ‌ها دارای متن ترانه هستند. برای ترانه‌های فارسی نیز تعداد زیادی متن ترانه وجود دارد با این حال بی‌نقصی این برنامه در زمینه‌ی نمایش متن ترانه‌ها، خیلی درباره‌ی آهنگ‌های فارسی صدق نمی‌کند که البته با توجه فراگیر شدن اخیر این اپلیکیشن در بین کاربران ایرانی، دور از ذهن نیست که به زودی شاهد تکمیل شدن دیتابیس ترانه‌های فارسی آن نیز باشیم.

musicmatch2

اما موردی که این اپلیکیشن را بیش از پیش متمایز می‌کند نمایش آنی و لحظه‌ای متن ترانه است. برای مثال وقتی شما آهنگی از یک خواننده را پخش می‌کنید، متن ترانه به صورت یک‌جا، نمایش داده نمی‌شود و هر بخش که خواننده آن را می‌خواند، به طور همزمان و مانند یک زیرنویس به شما نمایش داده می‌شود که یک ویژگی بسیار جالب و مهم به حساب می‌آید. دسترسی سریع به گنجینه‌ای از متن ترانه‌ها، قابلیت جستجوی ترانه‌ها با نوشتن نام آهنگ، بخشی از آهنگ، نام خواننده و ...، جستجوی آفلاین ترانه‌ها، ویجت زیبا و چشم‌نواز و همچنین دریافت مشخصات آلبوم و خواننده تنها با یک کلیک از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند.

برای دانلود اپلیکیشن MusiXmatch که برای هر سه پلتفرم موبایل منتشر شده است، از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود اپلیکیشن

دانلود از مایکت پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات