زوم‌اَپ: Picturesque صفحه قفل مایکروسافت برای اندروید

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
چند ماه پیش شرکت مایکروسافت در اقدامی شایسته تصمیم به انتشار اپلیکیشن‌های پروژه‌ی Microsoft Garage برای پلت‌فرم‌های اندروید و iOS گرفت و در همان راستا اپلیکیشن‌هایی نظیر Journeys & Notes و Next Lock Screen را منتشر کرد. با توجه به استقبالی که از این سیاست مایکروسافت به وجود آمد اخیرا این شرکت نسخه‌ای کامل‌تر و متفاوت‌تر را از اپلیکیشن قفل صفحه نمایش خود، با نام جدید Picturesque برای گوشی‌های اندروید منتشر کرده است.
تبلیغات

Picturesque از امکانات بیشتر و ظاهر جالب‌تری نسبت به Next Lock Screen برخوردار است که مهم‌ترین این تفاوت‌ها را شاید بتوان ترکیب شدن موتور جستجوی بینگ با این اپلیکیشن دانست. به لطف بینگ، امکاناتی همچون جستجو از طریق صفحه‌ی قفل و دسترسی به آب‌و‌هوا و تصاویر به صفحه قفل Picturesque اضافه شده است که هر کاربری را برای امتحان آن وسوسه می‌کند.

Picturesqu2e

امکان دیگری که به این اپلیکیشن اضافه شده است تصاویر پس زمینه‌ی آنلاین و متغیر آن است. اگر تا‌ به‌حال از موتور جستجوی بینگ استفاده کرده باشید می‌دانید که یکی از تفاوت‌های این سایت با همتایان خود مانند گوگل، استفاده از تصاویر پس‌زمینه‌ی فوق‌العاده‌ای است که علاوه بر دادن جلوه‌ی زیبا به این وب‌سایت، کاربران را هم از دیدن تصاویری خاص از گوشه کنار جهان بهره‌مند می‌سازد. این امکان محبوب بینگ به اپلیکیشن Picturesque هم منتقل شده است و اگر شما به اینترنت متصل باشید تصویر پس‌زمینه‌ی قفل گوشی شما هر چند ساعت یک‌بار، تغییر خواهد کرد. نکته‌ی مثبت این موضوع ذخیره شدن عکس‌های نمایش داده شده در گوشی شما تا شش روز است به این معنا که عکس‌هایی که در پس‌زمینه‌ی قفل گوشی مشاهده می‌کنید در آینده بدون نیاز به اتصال مجدد به اینترنت امکان نمایش داده شدن را خواهند داشت. در صورتی که تمایلی به این ویژگی ندارید، در تنظیمات برنامه امکان غیر‌فعال‌سازی آن نیز قرار داده شده است.

در صفحه‌ی قفل این اپلیکیشن، علاوه بر اطلاعات عادی که معمولا در این اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود مانند تماس‌های از دست رفته، پیام‌های دریافتی و... . امکانات جالب دیگری مانند مطالعه‌ی آنلاین اخبار بدون نیاز به بازگشایی گوشی، مشاهده‌ی آب و هوا، میانبرهای فعال و غیرفعال سازی وای فای، بلوتوث و... و همچنین امکان جستجوی اینترنتی از طریق بینگ نیز در نظر گرفته شده است که در هر چه کامل‌تر شدن این اپلیکیشن نقش مهمی را ایفا کرده‌اند. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات