زوم‌اَپ: فایل منیجر با طراحی متریال زیبا

یک‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
فایل‌منیجر‌ها نه ‌تنها جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارکان گوشی‌های هوشمند هستند، بلکه یکی از پر مصرف‌ترین اپلیکیشن‌های این دستگاه‌ها به شمار می‌روند. بنابراین لازم است که این نرم‌افزار در کنار امکانات کامل، از ظاهری خوب و چشم‌نواز برخوردار باشد. در زوم‌اپ امروز فایل‌منیجری کامل و کاربردی، با ظاهر زیبای متریال را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

گوگل با ارائه‌ی اندروید 5 و طراحی متریال آن سروصدای زیادی به پا کرد. شاید یکی از مهم‌ترین مواردی که با اندروید 5 از طرف گوگل مطرح شد، مبحث طراحی متریال بود که به سرعت در دل کاربران بسیاری جا باز کرد و با وجود اینکه گوگل روی این موضوع پافشاری نکرد، اکنون تمامی توسعه‌دهندگان در فکر ساخت یا آپدیت نرم‌افزارهای خود به ظاهر متریال دیزاین هستند. یکی از نرم‌افزارهایی که به تازگی به صورت متریال طراحی و ساخته شده Lollipop File Manager نام دارد که یک فایل‌منیجر کامل و بدون نقص را با طراحی متریال به شما ارائه می‌دهد.

eu.lequem

Lollipop File Manager توسط یک تیم توسعه‌دهنده به تازگی منتشر شده و مطمئنا هنوز جا برای پیشرفت آن وجود دارد. با این حال بعد از استفاده از این نرم‌افزار متوجه تلاش تیم سازنده برای آنکه ورژن کامل و بی‌نقصی از نرم‌افزار را ارائه دهند خواهید‌ شد. بنابراین استفاده از این نرم‌افزار و تجربه‌ی متریال دیزاین با تمام استانداردهای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات