زوم‌اَپ: با Mathway ریاضی شیرین‌تر می‌شود

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
ریاضی از جمله‌ی دروسی است که در طول دوران تحصیل طرفداران دو آتشه و مخالفان زخم خورده‌ای دارد. امروز دربخش زوم‌اَپ اپلیکیشن Mathway‌ را معرفی می‌کنیم که می‌تواند از جمله‌ی پرکاربردترین اپلیکیشن‌های دو طرف باشد.
تبلیغات

علوم پایه و مخصوصا ریاضیات نقش تاثیرگذاری در پیشرفت بشر دارد. می‌توان به جرات گفت که تقریبا همه‌ی جوانب زندگی انسان‌ها با ریاضیات گره خورده است، این موضوع حداقل در مورد دنیای فناوری صحت دارد و این علم نقش اصلی را در شکل‌گیری علوم کامپیوتر ایفا می‌کند. پس از تولید انواع گجت‌های هوشمند از قبیل گوشی‌ها و تبلت‌ها، حضور ماشین‌حساب‌های پر زرق و برق با امکانات فوق‌العاده تا اندازه‌ای کمرنگ‌تر شده است. در کنار تولید انواع اپلیکیشن‌های پیشرفته ماشین با کاربری ماشین حساب، محصولات دیگری نیز هستند که سعی دارند علاوه بر انجام محاسبات، جلوه‌ای شیرین‌تر از ریاضیات را به کاربر نمایش دهند. Mathway از جمله‌ی همین اپلیکیشن‌ها است که با ظاهری ساده و کاربردی، امکاناتی خوب و دسته‌بندی شده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن Mathway علاوه بر بر نمایش نتیجه‌ی محاسبه، روش حل را نیز در صورت عضویت در این اپلیکیشن، آموزش می‌دهد.

MathwayInt

اپلیکیشن Mathway‌ بصورت رایگان در فروشگاه‌های اپل و گوگل در دسترس قرار دارد. با استفاده از نوار بالای اپلیکیشن که شامل دسته‌بندی انواع حوزه‌های محاسبات در ریاضی است، می‌توان حوزه‌ی مورد نظر خود را یافت. این گزینه‌ها شامل آمار، مثلثات، جبر خطی، محاسبات پایه‌ی ریاضی و موارد دیگر است. در صورتی که یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید، در قسمت پایین عملگرها و عبارات از پیش تعریف شده‌ای نمایش داده می‌شود که می‌توان با جاگذاری اعداد و کلیک روی کلید Answer پاسخ را مشاهده کرد. در صورت عضویت در سیستم، نتیجه‌ی نهایی به‌همراه روش حل نمایش داده می‌شود، اما در صورتی که عضو این سرویس نباشید، فقط نتیجه‌ی نهایی نمایش داده می‌شود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات