ویژگی ریموت پلی سونی به دستگاه‌های دیگر اندرویدی راه پیدا کرد

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
سونی ویژگی Remote Play را در دستگاه‌های جدید خود معرفی کرد که با استفاده از آن کاربر می‌تواند بازی‌های پلی استیشن ۴ را روی دستگاه خود استریم کند و مشغول بازی شود. مشخص است که این ویژگی برای دستگاه‌های سونی معرفی شده اما به لطف XDA Developers شما هم می‌توانید از این ویژگی روی دیگر دستگاه‌های اندرویدی نیز استفاده کنید.
تبلیغات

بازی‌هایی که می‌توان از طریق ویژگی Remote Play در دستگاه‌های سونی بازی کرد به وسیله کنترلر Remote Play می‌توانند تجربه شبیه به یک کنسول نیز به وجود آورند.

ویژگی ریموت پلی روی دستگاه‌های اندرویدی ۴.۴ و بالا‌تر کار می‌کند و البته برخی توانسته‌اند این قابلیت جالب از سونی را روی دستگاه‌های اندرویدی قدیمی‌تر با نسخه ۴.۲ نیز ارائه کنند.

اما نکته‌ای که این قابلیت پورت شده را شگفت انگیز می‌کند، اجرای آن روی سایر دستگاه‌ها بدون روت شدن آنهاست. البته هک کردن به این شکل که نیازی به اجازه دسترسی روت نداشته باشد، کمی عجیب به نظر می‌رسد. اگر دستگاه شما روت شده، این ویژگی روان‌تر  اجرا خواهد شد اما نیاز چندانی هم دیده نمی‌شود.

برای بهره بردن از این ویژگی روی دستگاه‌ اندرویدی خود می‌توانید از این لینک استفاده کنید. اگر ریموت پلی را روی دستگاه خود استفاده کردید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را با ما و دوستان خود در بخش نظرات بیان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات