زوم‌اَپ: Journeys & Notes، اپلیکیشنی برای ثبت خاطرات سفر

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
دیروز در بخش زوم‌اَپ اپلیکیشنی را با عنوان Next Lock Screen معرفی کردیم که محصول پروژه‌ی جدید مایکروسافت با عنوان Garage است. این پروژ‌ه با هدف توسعه‌ی انواع اپلیکیشن‌ها و پرورش ایده‌ها در زمان اوقات فراغت کارکنان مایکروسافت راه‌اندازی شده است. در ادامه اپلیکیشن Journeys & Notes را معرفی خواهیم کرد که محصول دیگری از این پروژه است.
تبلیغات

 اپلیکیشن Journeys & Notes یکی دیگر از محصولات توسعه‌یافته در پروژه‌ی Garage مایکروسافت است. این محصول را باید یک اپلیکیشن مخصوص سفر خواند که می‌توان با استفاده از آن خاطرات، اتفاقات و تجربیات سفر را در مسیر ثبت کرده و با دیگران به اشتراک گذارد. این اپلیکیشن قادر است تا موقعیت مکانی کاربر را بصورت خودکار فهمیده و آنچه که کاربر اضافه می‌کند را در قالب مسیر وی به موقعیت مکانی مورد نظر متصل کند. این اپلیکیشن اختصاصا برای سفرهای طولانی مدت و بین شهری نبوده و حتی می‌توان از آن بصورت روزمره به‌منظور ثبت وقایع سفرهای دورن شهری نیز استفاده کرد.

JNInt

شاید بهتر باشد اپلیکیشن Journeys & Notes را یک شبکه‌ی اجتماعی مخصوص به اشتراک‌گذاری خاطرات سفر بدانیم که می‌توان با استفاده از آن دوستان مشترکی نیز یافت. ایده‌ی تولید چنین اپلیکیشنی خلاقانه است.

Journeys & Notes بصورت رایگان برای اندروید منتشر شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات