زوم‌اَپ: با Buzz Bee سری به دنیای زنبورهای عسل بزنید

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا می‌دانید که بدون وجود زنبورها روز کره‌ی زمین، حیات ۱۰۰٫۰۰۰ نوع از انواع گیاهان رو به پایان خواهد بود؟ استودیوی بازی‌سازی Blugri نیز در پی آن است تا با استفاده از بازی Buzz Bee این موجودات زرد و مشکی را در مرکز توجه قرار دهد. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

Buzz Bee یک بازی دو بعدی است که زنبوری با نام Buzz‌ نقش اصلی و در واقع شخصیت اصلی این بازی را برعهده دارد، محیط بازی مملو از گل‌ها و گیاهان است که این زنبور می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، اما خطراتی نیز وی را تهدید می‌کند. کاربران Buzz‌ و دوستان وی را از مراحل مختلفی عبور می‌دهند که هر یک شامل محیط‌های متفاوتی با وجود انواع چالش‌ها است که برای مثال می‌توان به موجودات خطرناک و همچنین انواع بیماری‌ها اشاره کرد که می‌تواند سر راه این زنبور قرار گیرد. با استفاده از عسل‌های جمع‌‌آوری شده می‌توان قدرت دوباره‌ای گرفت و به مواجهه با خطرات پیش رو رفت.

BuzzBeeInt

وجود محیط‌های جالب توجه و چشم‌گیر در کنار گیم‌پلی ساده و روان بازی، آن را به یکی از بهترین نمونه‌های موجود تبدیل کرده است. وجود مراحل متفاوت با ماجراها و تم‌های متنوع این بازی را بیش از پیش جذاب کرده است. نکته‌ی جالب توجه در مورد این بازی یادگیری نکاتی جالب از زندگی زنبورها در طول انجام این بازی است. آیا می‌دانستید زنبورها قادرند تمامی رنگ‌ها جز رنگ قرمز را تشخیص دهند؟ آیا می‌دانستید که زنبورها ۱۱٫۰۰۰ بار در هر دقیقه بال می‌زنند؟

این بازی اختصاصاً برای ویندوزفون توسعه داده شده و کاملاً رایگان است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات