زوم‌اپ: یادگیری آسان و جذاب جاوا با Java Programming Guide

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
زبان برنامه نویسی جاوا امروزه به لطف حضور پلتفرم اندروید در بازار گجت‌های هوشمند به یکی از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه نویسی تبدیل شده است. اگر مایل به یادگیری این زبان هستید، زوم‌اپ امروز احتمالا مفید به فایده خواهد بود.
تبلیغات

تقریبا بسیاری از افرادی که قصد دارند برنامه نویسی را آغاز کنند و به برنامه نویس سیستم عامل اندروید تبدیل شوند،  باید ابتدا آشنایی کاملی با زبان برنامه نویسی جاوا داشته باشند. امروز قصد داریم اپلیکیشنی را به شما عزیزان معرفی نماییم که با استفاده از روش‌های بدیع و نو، سعی در آموزش این زبان به کاربر دارد. این اپلیکیشن طبق ادعای سازندگانش، بهترین منبع آموزشی برای مبتدیان بوده و می‌توان به آن به عنوان یک منبع درسی خوب نگریست.

تقریبا تمامی مواردی را که باید در مورد برنامه نویسی با جاوا بدانید، می‌توانید در این اپلیکیشن پیدا کنید. مواردی نظیر هسته اصلی جاوا، بررسی کلی، نظریه‌ها و کانسپت‌های برنامه نویسی شی گرا، آشنایی با انواع و اقسام داده‌ها، متدها و به طور کلی تمامی موارد ضروری و مورد نیاز.

javaapp

همچنین در بعضی از قسمت‌های این اپلیکیشن می‌توانید نمونه برنامه‌ها و بازی‌های جالبی را مشاهده کنید که شما را در نوشتن یک برنامه خوب و پر طرفدار راهنمایی کند. نحوه چگونگی ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید نیز به صورت قدم به قدم توضیح داده شده است.

مورد دیگر امتحاناتی است که می‌بایست پس از هر مرحله از آن‌ها عبور کرده و دانش خود را در انتها محک بزنید. اینکار باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند انگیزه‌ لازم را برای ورود به مرحله بعدی آموزشی کسب نمایند. همچنین می‌توانید با دیگر دوستان و اعضای فعال در جامعه آموزشی Java Programming Guide نیز وارد گفتگو شوید و به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید.

این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و هر دو نسخه مخصوص موبایل و تبلت آن نیز برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات