زوم‌اپ: طعم خوش امنیت را با bSafe تجربه کنید

سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند؛ این جمله‌ای است که تاکنون صدها بار آن‌را شنیده‌ایم و شاید بسیاری از مواقع بدون توجه به اهمیتش از آن عبور کرده‌ایم. اما باید بدانیم که وقوع یک حادثه گاه ممکن است به قدری سریع باشد که نتوانیم اقدامات لازم را سریعا انجام دهیم. اپلیکیشنی که امروز قصد داریم به شما معرفی کنیم دقیقا به همین منظور ساخته شده است.
تبلیغات

اگر خدای نکرده در موقعیتی گرفتار شوید که نیاز داشته باشید موقعیت دقیق جغرافیایی خود را به دوستانتان اطلاع داده و با یک هشدار آنان را از وضعیت خود آگاه سازید bSafe می‌تواند در نقش یک منجی بزرگ ظاهر شود.

این اپلیکیشن را می‌توان یکی از برترین اپلیکیشن‌هایی دانست که تاکنون جای خالی آن در فروشگاه‌های اپ رایج بسیار خالی بود.

یکی از برترین ویژگی‌های bSafe این است که زمانی که آن‌را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب می‌کنید حداقل خیالتان از این موضوع راحت خواهد بود که در صورت بروز خطر می‌توانید در اسرع وقت اقدامات ضروری از قبیل خبر دادن به دوستان و آشنایان را به انجام برسانید. این افراد کسانی هستند که خود شما در تنظیمات اپ تعیین می‌کنید.

به همین منظور آنان باید این اپ را بر روی دستگاه خود نصب نموده تا آنان نیز از همان قابلیت‌هایی که شما از آن بهره‌مند هستید، برخوردار شوند.

bsafeapp

یکی از ویژگی‌های خوب این اپ قابلیت ارسال پیام به نزدیک‌ترین دوست شما برای قدم زدن است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید زمانی که تنها هستید و دوست دارید یکی از دوستان یا آشنایان شما در این پیاده روی شما را تا رسیدن به منزل همراهی کنند، به آنان پیغام دهید و موقعیت دقیق خود بر روی نقشه را به صورت زنده برای آنان ارسال کنید. همچنین می‌توانید زمانی که به مکانی امن رسیدید به آنان اعلام کنید که نیازی به حضورشان ندارید.

در زمان‌های بروز حادثه تنها با فشار یک دکمه می‌توانید دوستان خود را از موضوع به طور کامل مطلع سازید. پس از فشار این دکمه، یک پیام هشدار که ترکیبی از صدای آژیرو روشن و خاموش شدن صفحه نمایش است بر روی دستگاه دوستان شما به نمایش در خواهند آمد و آنان از موضوع آگاه خواهند شد. همچنین یک ویدیو از محیط اطراف و افرادی که در دور و بر شما در زمان حادثه حضور دارند تهیه شده و برای دوستانتان ارسال می‌گردد. در آخرین مرحله نیز یک پیامک حاوی پیام هشدار به همراه اطلاعات دقیق مکانی شما بر روی نقشه به شماره تلفن افراد مورد تایید شما ارسال خواهد شد. نکته‌ی جالب در این بین این است که تمامی این عملیات به صورت خودکار صورت می‌گیرد و نیازی به دخالت شما در آن شرایط دلهره آور نیست.

البته این موارد تنها ویژگی‌های اپلیکیشن bSafe نیستند. شما نیز می‌توانید با کمی کندوکاو با آن ویژگی‌های کاربردی و شاید حیاتی آن را پیدا کنید!

شاید تصور کنید این اپ چندان هم کاربردی نیست، اما باور کنید همه‌ی ما ممکن است روزی در شرایطی کاملا غیر قابل پیش بینی قرار بگیریم و تنها مجرای درخواست کمک نیز فشار دادن همین دکمه‌ی کوچک اپلیکیشن bSafe باشد. من به شخصه این اپ را بر روی گوشی خود نصب کرده‌ام و به همه‌ی شما عزیزان پیشنهاد می‌کنم که همین الان اینکار را انجام دهید. شاید فردا خیلی دیر باشد.

اپلیکیشن bSafe برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات