با اپلیکیشن Paralles کامپیوتر خود را از طریق تلفن اندرویدی یا آیفون کنترل کنید

سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن‌های متنوعی برای کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق تبلت وجود دارند. تولید کنندگان این اپلیکیشن‌ها عموما علاقه‌ای به ارائه محصولات خود برای تلفن‌های هوشمند نشان نمی‌دهند. اما چه ایرادی دارد که بتوانیم کامپیوتر خود را از طریق تلفن هوشمند نیز کنترل کنیم؟
تبلیغات

کمپانی Paralles موفق شده است تا رابط کاربری اپلیکیشن ریموت  دسکتاپ خود را برای استفاده در صفحه نمایش کوچک تلفن‌های هوشمند سازگار کند تا کاربران بتوانند کامپیوتر خود را از طریق تلفن‌های اندرویدی یا آیفون کنترل کنند. این اپلیکیشن بسیار شبیه به نسخه‌ی قبلی تحت آیپد آن است که در آن چیدمان صفحه طوری تغییر کرده تا در موبایل‌ها هم به خوبی قابل استفاده باشد.

با این اپلیکیشن می‌توانید با کامپیوتر مجهز به ویندوز یا سیستم‌عامل مک متصل شده و هر چه که مایل هستید را از طریق موبایل در آن‌ها اجرا کنید.

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید تعریف کنید که مثلا کامپیوتر در ساعت مشخصی از حالت اسلیپ خارج شود و تحت کنترل شما قرار گیرد. همچنین در نسخه جدید این برنامه می‌توان رزولوشن صفحه را بیش‌تر کرد تا بخش بیشتری از صفحه را در موبایل خود مشاهده کنید.

parallels-access-2-samsungnote3-landscape-launcher-1

این نرم‌افزار بصورت اشتراکی و با حداقل قیمت ۱۹.۹۹ دلار در سال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته اگر مایل باشید می‌توانید نسخه آزمایش ۱۴ روزه آن را بصورت مجانی دریافت کرده و امتحان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا دانلود نسخه آزمایشی اپلیکیشن Parralels، به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات