تلفن ضد آب HTC Butterfly 2 از راه می‌رسد

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی به زودی از فبلت 5.9 اینچی One Max رونمایی می‌کند، اما این کمپانی تایوانی علاوه براین، در حال برنامه ریزی برای تولید انبوه Butterfly 2 است. گفته می‌شود این تلفن ضد آب، مجهز به پردازنده Snapdragon 800 می‌باشد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی در شرایط نامناسبی به سر می‌برد و هر لحظه ممکن است، اتفاقی که برای نوکیا یا بلک بری رخ داد، برای این کمپانی خوش نام نیز بیافتد. حتی پیش‌تر کمپانی‌های چینی، تمایل خود را برای تصاحب این شرکت نشان داده بودند. با این حال HTC سخت در تلاش است تا تنوع محصولات خود را بالا برده و نظر کاربران بیشتری را به سمت محصولات خود جلب کند.

براساس شواهد بدست آمده، اچ‌تی‌سی قصد دارد تا تلفن Butterfly 2 را در اولین ماه از سال 2014 روانه بازار کند. از جمله مشخصات فنی منتسب به Butterfly 2 می‌توان به پردازنده Snapdragon 800، صفحه نمایش 5.2 اینچ با رزولوشن Full HD و قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب، اشاره کرد.

صفحه نمایش 5.2 اینچ ما را یاد LG G2  می‌اندازد. از این رو احتمالا تامین کننده صفحه نمایش باترفلای 2 شرکت ال جی خواهد بود و پیش بینی می‌شود نوع پنل آن نیز IPS LCD باشد.

روز بر روز بر تعداد تلفن‌های ضد آب افزوده می‌شود، این بدین معناست که کمپانی‌های مختلفی به دنباله روی از استراتژی نسبتا موفق سونی، نسبت به ساخت تلفن پرچمدار ضد آب، اقدام نموده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات