گلکسی نوت با همان طراحی گلکسی 4 اما ابعادی بزرگ‌تر

شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
تا کنفرانس Unpacked امسال سامسونگ، زمان زیادی باقی نمانده است و به زودی شاهد معرفی پرچمدار جدید این کمپانی کره‌ای از سری گلکسی نوت خواهیم بود. دو نسل قبلی گلکسی نوت با همان طراحی پرچمدار گلکسی اس، اما ابعادی بزرگ‌تر عرضه می‌شدند، تصاویر جدید این موضوع را برای گلکسی نوت 3 نیز تایید می‌کنند.
تبلیغات

تصاویر جدیدی از پنل جلوی تلفن گلکسی نوت 3 سامسونگ به بیرون درز کرده که ظاهر کاملا مشابه گلکسی اس 4 را برای این تلفن تایید می‌کند. از آنجایی که بسیاری از طرفدارن و منتقدان سامسونگ کیفیت ساخت S4 را نقد کردند، برخی باور داشتند که سامسونگ از طراحی و کیفیت ساخت متمایزی در گلکسی نوت بهره خواهد برد، اما تصاویر جدید عکس این موضوع را نشان می‌دهند.

از جمله مشخصات فنی منتسب به گلکسی نوت 3 می‌توان به پردازنده جدید Exynos 5 Octa یا Snapdragon 800، حافظه رم 3 گیگابایت، صفحه نمایش 5.7 اینچ با رزولوشن 1080p و دوربین 13 مگاپیکسل اشاره کرد که احتمالا دارای لرزش گیر اپتیکال نیز خواهد بود.

انتظار می‌رود این تلفن از سیستم عامل اندروید 4.3 به همراه رابط کاربری تاچ ویز و نرم افزارهای بهبود یافته برای کار با قلم S-Pen پشتیبانی کند.

کنفرانس آنپک امسال در 4 سپتامبر یا 13 شهریورماه امسال برگزار خواهد شد. برای مشاهده تصاویر بیشتر به منبع مقاله مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات