پروژه «ساعت هوشمند سازگار با ویندوزفون» بیش از 1 میلیون دلار سرمایه جذب کرد

شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند سازگار با ویندوزفون نام پروژه‌ای است که اوایل فروردین ماه امسال برای جذب سرمایه وارد وب‌سایت معروف کیک‌استارتر شد و اکنون بعد از گذشت نزدیک به سه ماه توانسته نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب نماید و بیش از یک میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.
تبلیغات

طراحان این پروژه ادعا می‌کنند که این ساعت، هوشمندترین ساعت دنیاست که در مصرف باتری بسیار بهینه است. به گفته آن‌ها این ساعت می‌تواند به طور همزمان که از بلوتوث استفاده می‌کند به مدت یک هفته و زمانی که صرفا به عنوان ساعت و نمای زمان و تاریخ به انجام وظیفه می‌پردازد به مدت یک ماه فقط با استفاده از باتری روشن بماند.

طراحان پروژه «ساعت هوشمند سازگار با ویندوزفون» همچنین اظهار داشته‌اند که این ساعت از اپلیکیشن‌های محبوب و پرکاربرد نیز بهره خواهد برد.

این ساعت تحت بستر نرم‌افزاری دات نت مایکروی مایکروسافت کار می‌کند و به گفته طراحان آن، با بسیاری از سیستم‌های عامل مطرح دنیا مانند ویندوزفون، اندروید و iOS سازگار خواهد بود.

صفحه نمایش این دستگاه 1.28 اینچ است که رزولوشن آن برابر با 128 در 128 پیکسل می‌باشد که قابلیت برقراری ارتباط با انواع و اقسام دستگاه‌های بلوتوث دار را دارد. این دستگاه همچنین از فناوری شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

این پروژه تاکنون توانسته 5,685 سرمایه‌گذار را به خود جذب کند که آن‌ها هم حاضر شده‌اند مبلغ 1,012,742 دلار بابت سرمایه‌گذاری در آن پرداخت نمایند.

تولید انبوه این ساعت هوشمند قرار است از آذرماه امسال آغاز شود و اندکی بعد از آن نیز به طور رسمی به بازار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات