وان ایکس 9 اچ تی سی فردا معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر شما هم جزء افرادی هستید که فکر می کنند دیگر قرار نیست تا گوشی هوشمند جدیدی در سال ۲۰۱۵ معرفی شود، شاید نیاز باشد که این مقاله را تا انتها بخوانید. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی تا اخرین روزهای سال ۲۰۱۵ نیز برای گرفتن حق خود از بازار خواهد جنگید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی در سالد ۲۰۱۵ گوشی های هوشمند متعددی را معرفی کرد؛ با این حال اوضاع فروش این شرکت همچنان تعریف خاصی ندارد. هر چند مدل وان A9 این شرکت که حدود دو ماه پیش معرفی شد فروش نسبتا خوبی داشت، ولی این گوشی بیش از این که نوید‌بخش بازگشت اچ‌تی‌سی به دوران اوج خود باشد، یک درمان مقطعی برای سیستم فروش بیمار اچ‌تی‌سی تلقی می‌شود. 

به نظر می‌رسد که خود اچ‌تی‌سی هم به این نکته پی برده و درصدد عرضه‌ی مدل جدیدی به بازار است تا این روند رو به رشد خود را از دست ندهد. طی روزهای اخیر تصاویری از اچ‌تی‌سی ایکس ۹ منتشر شده و تقریبا می دانیم که مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند هم چه خواهد بود؛ با این حال تنها نقطه‌ی تاریک در رابطه با این محصول جدید کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی، زمان معرفی رسمی آن بود.

به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند ۲۴ دسامبر (۳ دی) معرفی می‌شود. اچ‌تی‌سی تیزر جدیدی در یکی از شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر کرده است که خبر از هدیه‌ی فوق‌العاده‌ای برای کریسمس می‌دهد. حالا همه چیز خبر از معرفی ایکس ۹ می‌دهند. نه تنها شکل این دستگاه و حرف ایکس که در این تصویر دیده می‌شود، بلکه گزارش‌های متعدد از سوی منابع چینی مهر تاییدی بر این اتفاق می‌زنند. 

htc teaser one x9 possibly 1 87941

اما تاریخ معرفی این گوشی هوشمند تنها نکته‌ی جدیدی نیست که مشخص شده؛ بلکه قیمت این گوشی نیز طبق ادعای منابع چینی بین ۳۶۶ تا ۴۵۷ دلار خواهد بود. البته این نکته را باید در نظر داشته باشیم که این قیمت فقط برای تایوان است و شاید اچ‌تی‌سی برای فروش این گوشی هوشمند در سایر بازارها، قیمت دیگری را انتخاب کند. 

پیش از این اطلاعات وان ایکس ۹ در TENAA‌ نیز فاش شده بود. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقاء توسط کارت حافظه‌ی خارجی و ۲ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. اچ‌تی‌سی پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی (هنوز مدل دقیق آن مشخص نیست) را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی را در قسمت پشت وان ایکس ۹ تعبیه کرده است. دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای چت ویدیویی و ثبت تصاویر سلفی کاربر در نظر گرفته شده است. 

از نظر نرم‌افزاری اندروید ۵.۰.۲ روی این گوشی نصب شده؛ هر چند با توجه به این که وان A9‌ اچ‌تی‌سی که پیش از این معرفی شده دارای اندروید مارشمالو بوده بعید نیست که وان ایکس ۹ هم در زمان عرضه، اندروید مارشمالو داشته باشد. 

اگر شایعات رنگ حقیقت به خود بگیرند، فردا همه چیز در مورد این گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی مشخص خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم با زومیت برای کسب جدیدترین اخبار در رابطه با آخرین محصول اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۵ همراه باشید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات