موزاندو به بامیلو پیوست

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
از آذرماه امسال، دو فروشگاه اینترنتی موزاندو و بامیلو ترکیب می‌شوند. هر دو فروشگاه با سرمایه‌گذاریِ شرکت روماک راه‌اندازی شده‌اند. روابط عمومی بامیلو این موضوع را تایید کرده و بیانیه‌ی رسمی خود را در اختیار زومیت قرار داده است.
تبلیغات

بامیلو بیانیه‌ی رسمی خود را در باره‌ی پیوستن موزاندو به بامیلو در اختیار زومیت قرار داده است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

فروشگاه اینترنتی موزاندو با هدف ارائه خدمات بهتر از تاریخ ششم آذر ماه سال جاری به بامیلو می‌پیوندد. پیوستن گروه موزاندو به بامیلو، هم‌افزاییِ تجربه و توان دو فروشگاه اینترنتی است که قصد دارند با مجموعه‌ای متنوع از کالاهای بیشتر، ارسال سریع‌تر کالاها و خدمات بهتر، قوی‌تر از پیش در بازار حضور داشته باشند.  

فروشگاه اینترنتی بامیلو با بیش از 200 هزار کالا به‌عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران طی یک سال بیش از 15 میلیون بازدیدکننده داشته است و حالا کاربران موزاندو  برای دریافت خدمات بهتر به بامیلو راهنمایی می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی بامیلو به عنوان بزرگترین Marketplace ایران با این هم‌افزایی خدمات بهتری را برای تامین​کنندگان کالا فراهم خواهد کرد. از این پس تمام تامین‌کنندگان و برندهای معتبر با استفاده از خدمات بامیلو می‌توانند امکان دسترسی به کالای خود را برای مردم سرتاسر کشور فراهم کنند.

مردم ایران مانند تمام مردم دنیا، به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقه‌مند هستند؛ اما خرید تعداد زیادی از کالاها، در برخی از نقاط کشور، بسیار سخت و گاه غیر ممکن است. در کنار این موضع بسیاری از تأمین‌کنندگان کالا نیز به دلیل پهناور بودن کشور و ناهمگون بودن بافت بازار و هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار فروش دسترسی ندارند. بامیلو فضایی بی نظیر برای ارتباط این دو گروه در یک بازار مجازی است. و حالا پیوستن موزاندو به همراه کاربران و مشتریان وفادارش این مجموعه قوی‌تر از گذشته خواهد شد.

 فروشگاه اینترنتی موزاندو تا پنجم آذرماه خدمات خود را ارائه خواهد کرد و  6 آذر برابر با یکی از استثنایی‌ترین حراج‌های بامیلو به مناسبت بلک‌فرایدی، فروشگاه موزاندو فعالیت خود را متوقف می‌کند و به‌طور رسمی به بامیلو ملحق می‌شود. از این پس خانواده بامیلو بزرگتر و قوی‌تر از گذشته خدمات خود را به مشتریان ارائه خواهد و تمام  کاربران موازندو به خوبی در بامیلو میزبانی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات