سامسونگ تجارت دوربین عکاسی خود را تعطیل می‌کند

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شایعه شده که سامسونگ پس از بازخورد نامناسب دوربین‌های عکاسیِ این شرکت، قصد دارد دپارتمان دوربین‌های دیجیتال خود را تعطیل کند.
تبلیغات

اخبار غیر رسمی به تصمیم سامسونگ مبنی بر تعطیلی بخش دوربین‌های دیجیتال این شرکت اشاره دارند. براساس این گزارش نیروی کار فعال در دپارتمان دوربین‌های دیجیتال در بخش‌های موبایل و تجهیزات پزشکی مشغول به کار خواهند شد. ظاهرا بخش دوربین‌های سامسونگ مدل جدیدی تولید نمی‌کند، اما ممکن است فروش مدل‌های فعلی را در سال آینده نیز ادامه دهد.

براساس آزمایش‌های که DxOmark انجام داده، سنسور APS-C بکار گرفته شده در دوربین NX500 بهترین در رده‌ی خود است. با این حال کاربران آنطور که باید و شاید از این دوربین استقبال نکرده‌اند.

سامسونگ هنوز در باره‌ی این شایعه اظهار نظر نکرده است. با این حال برخی از خرده‌فروشی‌های دوربین‌های دیجیتال در پرتغال، فروش دوربین‌های دیجیتال سامسونگ را متوقف کرده‌اند.

وقتی نیروی کار دوربین‌های دیجیتال سامسونگ به بخش پردرآمد موبایل این شرکت اضافه شوند احتمالا شاهد بهبودهای بیشتر در بخش دوربینِ گوشی‌های موبایل سامسونگ خواهیم بود. طی چند روز اخیر شایعات ضد و نقیض بسیاری در باره‌ی دوربین بکار گرفته شده در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S7 بودیم و ممکن است در نهایت این گوشی به یک سنسور ساخت خود سامسونگ مجهز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات