اسنپدراگون 820 امتیاز فوق‌العاده ۸۳٫۰۰۰ را در بنچمارک انتوتو کسب کرد

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از مشکلات متعدد اسنپدراگون ۸۱۰، کوالکوم تا حدودی اعتبار و بالطبع بازار خود را از دست داد. این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا با اسنپدراگون ۸۲۰ بازگشت قدرتمندی به عرصه داشته باشد. اخیرا اخباری از نتایج بنچمارک این پردازنده منتشر شده است که نوید از قدرت فوق‌العاده آن را می‌دهد. برای جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخیرا دستگاهی به نام گرین Orange X1 که به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز بوده است، توانست امتیاز ۸۳٫۷۷۴ را در انتوتو کسب کند. البته یکی از نکاتی که به افزایش امتیاز این پردازنده کمک کرده، استفاده گرین از صفحه نمایش 1080p به جای QHD بوده است.

بنچمارک انتوتو پردازنده اسانپدراگون ۸۲۰

اسنپدراگون ۸۲۰ از از معماری ۶۴ بیتی استفاده می‌کند و کوالکوم در آن از هسته‌های سفارشی شده خاص خود، کریو بهره می‌برد. طبق اعلام قبلی کوالکوم، ۸۲۰ دو برابر قوی‌تر و بهینه تر از ۸۱۰ خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده اولین دستگاهی که با این پردازنده به بازار عرضه خواهد شد، شیائومی Mi 5 خواهد بود که در ماه مارس از آن پرده‌برداری خواهد شد.

هم‌چنین دستگاه گرین اورنج X1 پرو که در بنچمارک ظاهر شده است از صفحه نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و اندروید ۴.۴.۲ بهره می‌برد.

کوالکوم پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ با گرافیک ۵۳۰ را برای رقابت با پردازنده ۱۰ هسته‌ای هِلیو X10 شرکت مدیاتک آماده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات