۱۱ شهریور کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه IFA 2015 برگزار می‌شود

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه IFA 2015 در شهریور ماه باقی نمانده است. در همین راستا شرکت سونی با انتشار تیزرهایی روز ۱۱ شهریور را برای کنفرانس مطبوعاتی خود در این نمایشگاه تایید کرد.
تبلیغات

 سونی به تازگی با انتشار اعلانیه‌ای اعلام کرد که روز سوم آگوست (۱۲ مرداد) از گوشی‌های اکسپریا C5 اولترا و اکسپریا M5 رونمایی خواهد کرد. تا به حال شایعاتی پیرامون این گوشی‌ها و همچنین پرچمدار جدید یعنی اکسپریا زد 5 نیز منتشر شده که به نظر می‌رسد سونی نمایشگاه IFA 2015 را برای معرفی این پرچمدار برگزیده است.

شعبه ایتالیای سونی اخیرا در توییتر تایید کرد که این کمپانی در نمایشگاه IFA 2015 که ماه آینده در برلین برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. بر اساس این توییت، سونی کنفرانس مطبوعاتی خود را در این نمایشگاه در تاریخ یازدهم شهریور ماه برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در این رویداد از پرچمدار جدید رونمایی شود. البته جای تعجبی نیست، زیرا اخیرا شایعات زیادی پیرامون معرفی گوشی اکسپریا زد 5 در شهریور ماه منتشر شده که بر همین اساس به نظر می‌رسد نمایشگاه IFA 2015 زمان مناسبی برای مراسم رونمایی از این پرچمدار باشد.

sony ifa 2015 640x396

از آنجایی که سونی ایتالیا برخی تصاویری را در توییتر منتشر شده، به نظر می‌رسد سونی علاوه بر موبایل، محصولات دیگری نظیر ابزارهای پوشیدنی، دوربین‌های دیجیتالی و تلویزیون‌هایی را نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد. 

بر اساس شایعات پیشین، گوشی اکسپریا زد 5 از مشخصات فنی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت فضای داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی و  دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات می‌توان به حسگر اثر انگشت نیز اشاره کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات