معاون اجرایی رییس جمهور: شرکت پست در بدنه دولت باقی می‌ ماند

یک‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی معاون اجرایی رییس جمهور، با توجه به تجربه سایر کشورهای جهان در حفظ وظایف حاکمیتی شرکت‌های پست و واگذاری سایر امور به بخش خصوصی، شرکت پست باید در بدنه دولت با هدف خدمت رسانی به سایر بخش‌های کشور باقی بماند و کماکان در خدمت مردم شریف میهن اسلامی باشد.
تبلیغات

دکتر محمد شریعتمداری در پاسخ به گزارش عملکرد شرکت پست گفت:

بی شک خدمت رسانی به مردم از مهم‌ترین آرمان‌ها و مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این میان، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین نهادهای خدمت رسان به گستره عظیمی از مردم جامعه، از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد:

شبکه پستی کشور مستقیماً در افزایش رفاه اجتماعی و بهره وری ملی، کاهش ترافیک و حفظ محیط زیست نقش مهمی ایفا کرده و با برخورداری از ظرفیت‌های غنی انسانی و لجستیکی توانسته منشا خیر و خدمت رسانی شایسته به هموطنان عزیزمان باشد و تحولات دو سال اخیر در دولت تدبیر و امید در نگرش مدیران و کارکنان مجموعه پست کشور که باعث باز تعریف ساختار و ماموریت‌های این شرکت، متناسب با تغییرات فوق بوده است.

شریعتمداری بر توجه به گسترش همکاری و تعامل با بخش خصوصی و بهره مندی از توان و تخصص فعالان این حوزه مانند دفاتر پیشخوان در امور غیر حاکمیتی و برون سپاری‌ها و خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات، به نیابت از سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها به عنوان درگاه خدمات و واسط امین دولت و مردم تاکید کرد و گفت:

پست می‌تواند مانند کشورهای توسعه یافته در کاهش ترافیک، سالم سازی محیط اداری و ارتقای بهره وری ملی بسیار تاثیر گذار باشد.

معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد:

بدیهی است با توجه به تجربه موجود در سایر کشورهای جهان که حاکی از حفظ وظایف حاکمیتی شرکت‌های پست واگذاری سایر امور به بخش خصوصی است و به همین دلیل تغییرات لازم در اساسنامه آن شرکت صورت پذیرفته و مقرر شد شرکت پست در بدنه دولت با هدف خدمت رسانی به سایر بخش‌های کشور باقی بماند و کماکان در خدمت مردم شریف میهن اسلامی باشد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات