سامسونگ سرویس Wallet را تعطیل می کند

پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سامسونگ در نظر دارد سیستم پرداختی جدید خود را با نام Samsung Pay، در ماه سپتامبر سال جاری در کشورهای کره جنوبی و آمریکا راه‌اندازی کند. به همین دلیل این کمپانی کره‌ای تصمیم دارد تا به سرویس Wallet خود خاتمه دهد؛ از این‌رو به تمامی کاربران این سرویس، ایمیلی را مبنی بر تعطیلی Wallet در تاریخ سی‌ام ماه ژوئن ارسال می‌کند.
تبلیغات

کمپانی سامسونگ دلیل تعطیلی سرویس والت را به وضوح اعلام نکرده است، اما احتمال می‌رود به دلیل رونمایی سیستم پرداختی جدید خود با نام سامسونگ‌پِی، دیگر والت کاربردی نداشته و آن را تعطیل می‌کند. این کمپانی نهم تیرماه، سرویس کیف پول خود را به طور کلی متوقف می‌کند، به همین دلیل در حال ارسالی به کاربران این سرویس است. متن ایمیل ارسالی به کاربران در تصویر زیر نمایان است:

ppay

هر بلیطی که توسط والت خریده شده باشد، پس از قطعی این سرویس در دسترس خواهد بود؛ اما رزرو جدید پس از نهم تیر ماه، دیگر امکان‌پذیر نیست. هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد کاربران سرویس والت در دسترس نیست، اما بدون شک تعطیلی این سرویس برای کاربران بسیاری ناخوشایند خواهد بود. از آنجا که در آینده‌ای نزدیک سامسونگ از سیستم پرداختی سامسونگ‌پِی رونمایی می‌کند، به همین دلیل تعطیلی سرویس والت زیاد هم دور از انتظار نبود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات