گوشی YotaPhone 2 با دو صفحه نمایش، رنگ سفید و قیمت ارزان تر عرضه می شود

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
YotaPhone 2 یکی از گوشی‌های جالبی است که سال گذشته معرفی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش OLED در قسمت جلویی و پانل E Ink در پشت آن است. حال قیمت و مشخصات YotaPhone 2 مشخص شده است.
تبلیغات

محصول جدید Yota با صفحه نمایش دوتایی، پنل E-link کاملا لمسی را به بدنه پشتی اضافه کرده است که می‌تواند توییت‌ها،‌ ایمیل‌ها و پیغام‌های شما را در صفحه نمایش 4.7 اینچی نمایش دهد و بدین ترتیب نیاز شما به استفاده از صفحه قدیمی و پرمصرف جلویی را که تاکنون تنها نمایشگر محصولات دیجیتالی محسوب می‌شد کاهش دهد. پیش از این گوشی YotaPhone 2 در انگلستان قیمتی برابر ۵۵۵ پوند و در اروپا قیمت ۶۹۹ یورو داشت؛ حال قیمت آن کاهش یافته و در انگلستان با قیمت ۴۴۰ پوند و در اروپا با ۵۹۹ یورو عرضه می‌شود.

نسخه ۳۲ گیگا‌بایتی این گوشی ۶۸۰ دلار قیمت دارد و در کشور آمریکا نیز عرضه می‌شود. یوتا قرار است کمپین Indiegogo را جهت عرضه‌ی این گوشی در ماه جولای و در کشور آمریکا سپس در چین برگزار کند.

P5130999

یوتا تغییرات عمده‌ای را روی این گوشی هوشمند وعده داده و قرار است بروزرسانی over-the-air را برای آن عرضه کند. این کمپانی اندروید آبنبات چوبی را برای بهبود عملکرد بهتر گوشی و به خصوص قسمت دوربین آن ارائه می‌کند. رابط کاربری گوشی یوتا YETI است و می‌توان اپلیکیشن‌ها را در قسمت پانل E Ink نیز اجرا کرد. علاوه بر این، ویجت‌های جدید توییتر، فیسبوک و اینستاگرام نیز اضافه شده که بدون باز کردن اپلیکیشن می‌توان به تغییرات آن‌ها و اعلان‌ها دسترسی پیدا کرد.

P5130991

گوشی YotaPhone 2 در رنگ سفید عرضه شده اما رنگ مشکی برای پانل E Ink آن در نظر گرفته شده است. یوتا با انتخاب رنگ سفید برای این گوشی، ظاهری زیبا با ترکیب رنگ بهتر برای آن به ارمغان آورده است. یوتا ایده بسیار جالب و کاربردی را ارایه کرده که بر اساس آن میزان قابل توجهی از شارژ باطری در تلفن‌های هوشمند صرف نمایشگر در اموری مانند برقراری تماس، خواندن توییت‌ها، مطالعه ایمیل و غیره می‌شود، تمام این امور از طریق صفحه نمایش بسیار کم مصرف E-INK پشت تلفن یوتا قابل انجام هستند با این تفاوت که در این حالت مصرف انرژی چندین برابر کمتر از زمانی خواهد بود که از صفحه نمایش جلوی دستگاه استفاده می‌کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات