دانلود کنید: امولاتور ویندوز 10 موبایل

پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
این امولاتور محیطی مجازی شده دارد که توسعه دهندگان به آسانی می‌توانند اپلیکیشن‌های یونیورسال خود را بدون نیاز به  سخت‌افزار، تست و آزمایش کنند.
تبلیغات

مایکروسافت امولاتور ویندوز 10 موبایل را با قابلیت‌های چشمگیری ارائه کرد؛ در این امولاتور پشتیبانی از NFC فراهم شده که برای توسعه دهندگان این امکان را فراهم می‌کند تا به آسانی اپلکیشن‌های یونیورسال خود را که NFC در آن‌ها فعال شده، در این محیط تست و آزمایش کنند. علاوه بر این قابلیت امولاتور پرداخت‌های تحت NFC و Host Card نیز اضافه شده که کاربران بدون نیاز به هیچ سخت‌افزاری می‌توانند اپلیکیشن‌های یونیورسال را در این محیط تست کنند.

در این امولاتور ویژگی پشتیبانی از حرکات ماوس نیز اضافه شده تا ورودی‌های ماوس و  لمسی قابل تفکیک باشند. ورودی‌های ماوس که شبیه سازی شده از یک ماوس واقعی، ترک‌پد کامپیوتر ویندوزی یا از دکمه شبیه سازی شده ماوس در محیط امولاتور استفاده می‌کند. این ویژگی زمانی بسیار کاربردی است که اپلیکیشن توسعه دهنده قابلیتی را برای کاربر فراهم می‌کند که بتواند هم از ماوس و هم از طریق ورودی‌های لمسی با محیط برنامه تعامل داشته باشد. 

برای استفاده از این امولاتور به نسخه پیش نمایش از ویژوال استودیو ۲۰۱۵  و نسخه پیش نمایش فنی ویندوز 10 به همراه دسترسی به Hyper-V نیاز خواهید داشت، برای دانلود امولاتور ویندوز 10 موبایل از طریق این لینک اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات