اچ تی سی هدست واقعیت مجازی Vive را رایگان در اختیار برخی توسعه‌دهندگان می‌گذارد

چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی و ولو در نظر دارند تا هدست واقعیت مجازی وایو را که بصورت مشترک تولید کرده‌اند بصورت رایگان در اختیار شماری از توسعه دهندگان منتخب قرار دهند. اچ‌تی‌سی بدین منظور صفحه‌‌ای را به منظور ثبت نام افراد علاقمند به دریافت این هدست واقعیت مجازی راه‌اندازی کرده است.
تبلیغات

توسعه‌دهندگان علاقمند می‌توانند پس از ثبت‌ نام و انتخاب از سوی اچ‌تی‌سی هدست‌های واقعیت مجازی خود را از بهار یا تابستان سال جاری میلادی دریافت کنند. براساس اطلاعات منتشر شده، این هدست واقعیت مجازی بصورت محدود در اختیار توسعه دهندکان قرار خواهد گرفت. متاسفانه در حال حاضر کاربران عادی امکان پیش خرید این هدست واقعیت مجازی را ندارند. انتظار می‌رود این هدست واقعیت مجازی در اواخر سال میلادی روانه‌ی بازار شود.

اچ‌تی‌سی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

هدف ما این است که تولیدکنندگان محتوای بیشتری را جذب هدست واقعیت مجازی خود کنیم. ما کیت‌های مخصوص توسعه را با سرعت بیشتری ارائه خواهیم کرد و فاصله‌ی زمانی انتشار هر کیت چند هفته با دیگری فاصله خواهد داشت.

فروم مخصوص توسعه دهندگان نیز راه‌اندازی شده که همگان می‌توانند از آن استفاده کنند، اما انتشار پست‌ها در این فروم تنها محدود به افرادی است که به هدست واقعیت مجازی دسترسی دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات