قابلیت تماس صوتی در نسخه جدید وآتس اپ برای کاربران اندروید فراهم شد

سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
تا امروز اگر می‌خواستید از ویژگی تماس صوتی واتساپ در اندروید استفاده کنید، حتماً باید تماسی را از طرفی که این ویژگی فعال شده را دراختیار دارد، دریافت می‌کردید. اما در جدیدترین نسخه این اپلیکیشن پیام‌رسان، این محدودیت برداشته شده و به‌راحتی می‌توان تماس صوتی برقرار کرد.
تبلیغات

همان‌طورکه در اسکرین شات روبه‌رو مشاهده می‌کنید، به جای اینکه تنها دو تب Chats و Contacts دیده شود، تب جدیدی به نام "Calls" اضافه شده است. حال در این تب، کاربران می‌توانند با تپ روی آیکون تماسی که در گوشه سمت راست صفحه دیده می‌شود، تماسی را با دوستان درون اپلیکیشن واتس ‌اپ برقرار کنند.

در به‌روزرسانی جدیدی که واتساپ برای اپلیکیشن خود ارسال کرده، دیگر نیاز نیست منتظر تماس از فردی باشید که هم‌اکنون ویژگی تماس صوتی را فعال دارد و حال شبیه به اپلیکیشن وایبر، به‌راحتی قادر به تماس خواهید بود.

این ویژگی هنوز برای نسخه‌های معمولی iOS فعال نشده و اگر بخواهید از قابلیت تماس صوتی واتساپ استفاده کنید، باید آیفون شما جیلبریک شده باشد. به احتمال فراوان تا چند هفته دیگر ویژگی کاربردی تماس صوتی با واتساپ برای دارندگان دستگاه‌های iOS نیز فراهم خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات