سامسونگ بزرگترین تولیدکننده ساعت هوشمند در جهان

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
شاید ساعت هوشمند اپل در این لحظه بیشتر توجه علاقمندان به دنیای فناوری را به خود جلب کرده باشد اما اصلی ترین رقیب اپل نیز در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن دارد.
تبلیغات

سامسونگ در زمینه فروش ساعت هوشمند و کسب سهم بیشتر بازار چندان بد عمل نکرده است. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها این کمپانی کره‌ای در بازار ساعت‌‌های هوشمند جایگاه نخست را در اختیار دارد.

خط تولید Gear سامسونگ موفق شده رتبه نخست بازار را برای سامسونگ به ارمغان بیاورد. این کمپانی اکنون سهم خیره‌کننده‌ای از بازار ساعت هوشمند را با 17.65 درصد در اختیار دارد. بخش جالب این گزارش مربوط به تعداد محصولاتی است که سامسونگ در این بازار موفق به فروش آنها شده است. کره‌ای‌ها در سال 2014 یک میلیون و دویست هزار ساعت هوشمند در سراسر جهان به فروش رسانده‌اند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

در رتبه دوم کمپانی پبل قرار دارد که از نظر فروش محصول به هیچ عنوان قابل مقایسه با سامسونگ نبوده و در سال 2014 تعداد 700 هزار ساعت هوشمند را به فروش رسانده است. قیمت ساعت‌های هوشمند سامسونگ عموما در رده محصولات میانی قرار می‌گیرد و مقرون به صرفه است. قیمت، یکی از فاکتورهای مهم در کسب جایگاه نخست در بازار ساعت هوشمند بوده است.

19553521 14259838896093 0 thumb
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات